پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۹۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
شرکت بیمه معلم در تازه‌ترین اطلاعاتی که از خود در کدال منتشر کرده، سطح توانگری خود را سطح ۱ اعلام کرده است.
شعار سال: شرکت بیمه معلم که این روز‌ها در شرف تغییرات جدی و بالادستی است، در تلاش است با استفاده از ابزار‌هایی که چندان در اقتصاد عرف نیست، شرایط خود را نزد مشتریان بهبود ببخشد و در این مسیر دست به اقدامات غیرحرفه‌ای هم زده است.

پس از خروج کشتیرانی از دایره بیمه‌گزاران شرکت بیمه معلم، خروج آموزش و پرورش از فهرست مشتریان این شرکت نیز شرایط را برای محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم سخت‌تر کرده است. او، اما برای تقویت روحیه کارکنان و حفظ جایگاه خود تلاش می‌کند در سایه نظارت کمرنگ بیمه مرکزی بر این شرکت که در دوره غلامرضا سلیمانی امیری شکل گرفت، پا را از عرف‌های قانون تجارت نیز فراتر بگذارد. در تازه‌ترین نمونه، گزارش تفسیری مدیریت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ این شرکت که روی کدال منتشر شده است، حاوی دو بخش غیرواقعی است.

بخش نخست مربوط به اسامی اعضای هیات مدیره این شرکت است که همچنان نام حسام معتضدیان قمی و محمدرضا سمیعی در آن دیده می‌شود، در حالی که این دو بیش از یک سال پیش از مجموعه بیمه معلم خارج شده‌اند. به نظر می‌رسد نمایش اسامی این دو نفر در این فهرست، با هدف انحراف ذهن مخاطبان از واقعیت موجود شرکت باشد.

در بخش دیگر، گزارش تفسیری مدیریت این شرکت، به وضوح گزارش بیمه مرکزی تغییر کرده است. بر اساس آنچه بیمه مرکزی به طور رسمی اعلام کرده، سطح توانگری مالی شرکت بیمه معلم در سال ۱۳۹۹ معادل «۲» بوده است. این موضوع بار‌ها از سوی بیمه مرکزی تایید و حتی در جدول گزارش توانگری مالی ۱۴۰۰ نیز تکرار شده است.

با این حال بیمه معلم در گزارش تفسیری مدیریت اخیر که به تازگی روی کدال منتشر شده، با تحریف واقعیت، سطح توانگری مالی خود در سال ۱۳۹۹ را عدد «۱» در نظر گرفته است. شرکت بیمه معلم بر خلاف تصریح آیین نامه شورای عالی بیمه، از سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۳۹۹ در سطح توانگری «۲» باقی ماند و از تلاش برای ارتقای سطح توانگری خودداری کرد.
 


تحریف گزارش بیمه مرکزی توسط بیمه معلمگزارش سطح توانگری بیمه معلم در سایت بیمه مرکزی
 
 
 

تحریف گزارش بیمه مرکزی توسط بیمه معلمگزارش سطح توانگری بیمه معلم در سایت شرکت بیمه معلم
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری رویداد۲۴، تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۰۹۸۶۶، www.rouydad24.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین