پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
وریا غفوری، مدافع راست فصل گذشته استقلال در تمرینات تیم فولاد خوزستان حاضر شد.اگرچه غفوری به تیم‌های مختلفی در داخل و خارج از ایران لینک شد، اما به نظر می‌رسد در نهایت او به جمع شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستانه پیوسته و تصمیم خود را گرفته است.

شعار سال: وریا غفوری، مدافع راست فصل گذشته استقلال در تمرینات تیم فولاد خوزستان حاضر شد.

وریا غفوری در فصل گذشته وظیفه کاپیتانی تیم استقلال را بر عهده داشت و در پایان فصل توانست به عنوان یک مهره تاثیرگذار آبی‌پوشان، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. قرارداد غفوری و استقلال در پایان فصل گذشته به پایان رسید و انتظار می‌رفت قرار داد کاپیتان تمدید شود.

اما با خروج فرهاد مجیدی و آغاز فصل نقل و انتقالات برخی حواشی بر سر راه غفوری و استقلال قرار گرفت و قرارداد او با مدافع عنوان قهرمانی تمدید نشد. سپس برخی اخبار پیرامون عدم حضور او در برنامه‌های ساپینتو، سرمربی جدید استقلالی‌ها منتشر شد.

اگرچه غفوری به تیم‌های مختلفی در داخل و خارج از ایران لینک شد، اما به نظر می‌رسد در نهایت او به جمع شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستانه پیوسته و تصمیم خود را گرفته است.

فولاد خوزستان هنوز خبر رسمی قرارداد با غفوری را منتشر نکرده، اما این بازیکن روز گذشته در تمرین فولادی‌ها که در تهران حضور دارند شرکت و شماره ۲۱ این تیم را بر تن کرد.

بر اساس برخی اخبار منتشر شده، قرارداد غفوری و فولاد یک ساله خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری ایراسین، تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: 26931، www.irasin.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین