پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
می‌گویند که ۶۵ درصد متقاضیان سفر‌های هوایی دولتی‌ها هستند. می‌پرسند که دلیل پرداخت یارانه سوخت به یک تا سه درصد مسافران که از سفر‌های هوایی استفاده می‌کنند، چیست و.. مسئله را رون می‌کنیم و به مالکین و پشت پرده‌های این نوع متون انحرافی هم هشدار می‌دهیم که مرحله بعدی بازی در دادگاه پیگیری می‌شود، لذا مردم فریبی نکنید. آزاد سازی نرخ پرواز بحث خوبی است مشروط بر اینکه یارانه پیدا و پنهان ایرلانی‌ها قطع شود. دوم اینکه ناوگان نو جایگزین شود و به قیمت بین الملل محاسبه شود و سوم اینکه، متناسب با متوسط درآمد ملی، قیمتگذاری‌ها صورت پذیرد. آقایان ایرلاین دار پشت پرده، سیر نشدید داداشی ها؟ خجالت و شرف هم خوب چیزی است. واقعا به دنبال چی می‌گردید؟ بازرسی کشور ضعف دارد، رسانه که نمرده. افراد متعهد و دلسوز نظام که پا پس نکشیده اند تا شما هر طور که مایلید کار کنید.
شعار سال: ۱۶۰ هواپیما از ۳۳۰ پرنده‌ای که در کشور وجود دارد، زمین گیر شده اند.

تحریم‌ها در کنار قیمت گذاری دستوری بلیت پرواز‌ها باعث شده صنعت هوایی کشور با مشکلات بسیاری رو به رو باشد و شرکت‌های هواپیمایی امکان تعمیر و نگهداری هواپیما‌های موجود را نداشته باشند. دولت‌ها در حالی اجازه آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را نمی‌دهند که تنها یک تا سه درصد از مسافران از سفر‌های هوایی استفاده می‌کنند و گفته می‌شود که ۶۵ درصد متقاضیان سفر‌های هوایی دولتی‌ها هستند. آماری که این سوال را مطرح می‌کند که دلیل پرداخت یارانه سوخت به یک تا سه درصد مسافران که از سفر‌های هوایی استفاده می‌کنند، چیست و چرا دولتی‌ها اجازه آزادسازی قیمتی که دغدغه عموم مردم نیست را نمی‌دهند؟
 
تعداد بازدید : 4
 
پ.ن: می‌گویند که ۶۵ درصد متقاضیان سفر‌های هوایی دولتی‌ها هستند. می‌پرسند که دلیل پرداخت یارانه سوخت به یک تا سه درصد مسافران که از سفر‌های هوایی استفاده می‌کنند، چیست و.. مسئله را روان می‌کنیم و به مالکین و پشت پرده‌های این نوع متون انحرافی هم هشدار می‌دهیم که مرحله بعدی بازی در دادگاه پیگیری می‌شود، لذا مردم فریبی نکنید.
 
اول اینکه؛ آزاد سازی نرخ پرواز بحث خوبی است مشروط بر اینکه یارانه پیدا و پنهان ایرلانی‌ها قطع شود.
 
دوم ؛ ناوگان نو جایگزین شود و به قیمت بین الملل محاسبه شود و
 
سوم ، متناسب با متوسط درآمد ملی، قیمتگذاری‌ها صورت پذیرد.
 
آقایان ایرلاین دار پشت پرده، سیر نشدید داداشی ها؟ خجالت و شرف هم خوب چیزی است. واقعا به دنبال چی می‌گردید؟ بازرسی کشور ضعف دارد، رسانه که نمرده. افراد متعهد و دلسوز نظام که پا پس نکشیده اند تا شما هر طور که مایلید کار کنید.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین