پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
فوت یا قتل مهسا امینی با هر سناریویی که جلو رود، موضوعی پر پیامد در سطح ملی خواهد بود. برخورد حساب شده با این مسئله ، می تواند تهدید را تبدیل به فرصت برای تقویت توسعه ملی نموده و کم توجهی به مدیریت بحران، می تواند موضوعی انتظامی-اجتماعی را تبدیل به مسئله ای امنیتی نماید. تماس تلفنی رئیس جمهور با خانواده مهسا امینی، اطمینان دادن رئیس قوه قضائیه به پیگیری بی طرفانه مسئله با قید فوریت، دیدار استاندار با خانواده امینی و مواردی همانند را می توان نشانگان خوبی برای مدیریت بحران محسوب نمود. در همین راستا، شایعاتی برای برکناری میرزایی ، رئیس پلیس امنیت اخلاقی به گوش می رسد. بر طبق آخرین اخبار دریافتی ، گویا خبر کنار گذاشتن میرزایی توسط پلیس تکذیب شده است.

شعار سال : سرهنگ علی صباحی ، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، اظهار کرد که هیچ‌گونه خبری در خصوص تودیع «سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ» به مرکز اطلاع‌رسانی پایتخت اعلام نشده است. 

این در حالی است که برخی از منابع خبری، از برکناری سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی و جایگزینی سرهنگ محمدنژاد به جای او خبر داده‌اند.شنیده می شود که سرهنگ میرزایی در زمان حادثه مهسا امینی ، در سفر اربعین بوده است.

شایعات برکناری رئیس پلیس امنیت اخلاقی

اطلاع رسانی درباره تکذیب خبر عزل یا جابجایی سرهنگ میرزایی همراه با حاشیه گویی های پلیس: 

پایگاه خبری پلیس پایتخت اعلام کرد، خبر جابجایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.پایگاه خبری پلیس در روز دوشنبه تصریح کرد که، در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی درباره رئیس پلیس امنیت عمومی اعلام می‌شود که خبر جابجایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.

این پایگاه بعد از اعلام رسمی تکذیب خبر عزل با در پیش گیری نوعی حاشیه گویی بیان داشت که، در روز‌های اخیر شاهد حجم گسترده‌ای از فضاسازی معاندان و افراد فرصت‌طلب در فضای مجازی برای برهم زدن امنیت و آرامش روانی جامعه هستیم.
 
قسمت اول اطلاع رسانی این پایگاه حسب وظیفه رسانه ای منعکس گردیده است، اما سوالمان برای علل حاشیه گویی های مطرح در بخش دوم خبر، هنوز باقی است؟ شیوه و لحن صحبتی که انتقادات فراوانی بر آن داشته و آن را ناشی از غیر حرفه ای بودن خبرنگار یا مسئول تنظیم خبر می دانیم. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین