پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۰۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
روزنامه جهان صنعت نوشت: دولت سیزدهم نباید شهروندان را گمراه کند و خود را قهرمان صادرات نفت در شرایط تحریم جا بزند. آیا صادرات نفت با ارزان‌ترین قیمت، آن هم فقط به یک کشور افتخار دارد یا اینکه باید شرمنده شد که ثروت ملی را به تاراج می‌دهیم.

شعارسال: از سال ۱۳۹۱ تا امروز سه رییس‌جمهور مختلف در آمریکا بر تحریم ایران پافشاری کرده‌اند: باراک اوباما، دونالد ترامپ و جو بایدن. آیا شدت و فراگیری تحریم اقتصادی در دوره هر رییس‌جمهوری آمریکا یکسان بوده است؟ به نظر کارشناسان باراک اوباما نمی‌خواست یا تجربه لازم را نداشت و صادرات نفت ایران در دوره نخست تحریم‌ها با بالاترین قیمت و به میزان توانایی صادرات انجام می‌شد و در دولت ترامپ صادرات نفت ایران به کف رسید و تشدید تحریم‌ها به گونه‌ای بود که درآمد ارزی ایران از صادرات نفت به حداقل رسید. حالا در دوره جو بایدن صادرات نفت ایران با آسان‌گیری و به دلیل نیاز جهان به نفت افزایش یافته است.

تذکر به دولت رئیسی؛ خود را قهرمان صادرات نفت جا نزنید، صادرات با ارزان‌ ترین قیمت افتخار ندارد!

این روزنامه تاکید کرده است: دولت سیزدهم نباید شهروندان را گمراه کند و خود را قهرمان صادرات نفت در شرایط تحریم جا بزند. آیا صادرات نفت با ارزان‌ترین قیمت، آن هم فقط به یک کشور افتخار دارد یا اینکه باید شرمنده شد که ثروت ملی را به تاراج می‌دهیم.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رکنا، تاریخ انتشار: 11تیر1402، کدخبر: 905418، www.rokna.net

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین