پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۳۹۵۴۹۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
مجموع درآمد عملیاتی ۱۲ شرکت شهرک‌های صنعتی در سال گذشته به ۸۴۶ میلیارد و ۷۰۵ میلیون تومان رسید. بررسی‌ها نشان می‌دهند که فعالیت ۱۱ شرکت شهرک‌های صنعتی در استان‌های مختلف کشور در سال گذشته، منجر به سوددهی و فعالیت یک شرکت شهرک صنعتی هم منجر به زیان دهی شده است. مجموع سود خالص ۱۱ شرکت شهرک صنعتی در سال گذشته از مرز ۱۹ میلیارد تومان گذشت.

شعارسال: بررسی‌ها نشان می‌دهند که فعالیت ۱۱ شرکت شهرک‌های صنعتی در استان‌های مختلف کشور در سال گذشته، منجر به سوددهی و فعالیت یک شرکت شهرک صنعتی هم منجر به زیان دهی شده است.

مجموع سود خالص ۱۱ شرکت شهرک صنعتی در سال گذشته از مرز ۱۹ میلیارد تومان گذشت.

در عین حال، فعالیت یک شرکت شهرک صنعتی منجر به زیان ۱ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومانی شده است.

ثبت زیان عملیاتی ۸۸ میلیارد تومانی برای ۱۰ شرکت شهرک های صنعتی

شرکت شهرک صنعتی همدان با ۱۰ میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان در بین ۱۲ شرکت مورد بررسی رتبه اول و بالاترین سود خالص سال گذشته را به خود اختصاص داد.

شرکت شهرک صنعتی اردبیل با ۵ میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان سود خالص و شرکت شهرک صنعتی یزد با ۱ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان سود خالص در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با ۱ میلیارد ۲۶۸ میلیون تومان زیان سال ۱۴۰۲ را به انتها رساند.

براساس این گزارش، مجموع فعالیت ۲ شرکت شهرک صنعتی در سال گذشته منجر به سود عملیاتی ۱۳ میلیارد تومانی و مجموع ۱۰ شرکت شهرک صنعتی منجر به زیان عملیاتی ۸۸ میلیارد تومانی شده است.

ثبت زیان عملیاتی ۸۸ میلیارد تومانی برای ۱۰ شرکت شهرک های صنعتی

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از چابک، تاریخ انتشار: 30تیر1403، کدخبر:54079، www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین