پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
استاندار کرمان با بیان اینکه آماده هستیم تا وام خوداشتغالی در اختیار هر جوان متقاضی بگذاریم، گفت: اعتقاد داریم بزرگ‌ شدن دولت، کوچک شدن مردم است.

شعار سال: علیرضا رزمحسینی به همراه مدیران کل ستادی و مشاوران استاندار صبح امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و اما م جمعه کرمان دیدار کردند.

در این دیدار رزم‌حسینی با اشاره به اینکه بعد از انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان این دیدار لازم بود اظهارداشت: آیت‌الله سیدیحیی جعفری در قبل و بعد از انقلاب خدمات زیادی به انقلاب و نظام داشتند و توفیقات زیادی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تشکر از انتصاب رهبری در معرفی حجت‌الااسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مشی سیاسی مدیران استانی در طول این سال‌ها میانه‌روی و اعتدال بوده و با این رویکرد کارنامه خوبی در این سال‌ها با این سال‌ها داشته‌ایم.

استاندار کرمان با بیان اینکه خوشبختانه عقلانیت سیاسی در استان کرمان ایجاد شده است افزود: همه گروه‌های سیاسی معتقد به نظام اسلامی بر ایجاد این عقلانیت سیاسی همکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان یک استان زلزله‌خیز و بحرانی است و وجود بلایای طبیعی یک امر طبیعی است گفت: در سال‌های گذشته کشته‌های زیادی از بابت زلزله داشته‌ایم اما خوشبختانه با بازسازی انجام شده میزان تلفات جانی بر اثر زلزله بسیار کاهش پیدا کرده است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه هیچکس در جمهوری اسلامی به‌خاطر ریسک‌پذیری زندانی نخواهد شد افزود: نظام جمهوری اسلامی برای پیشرفت به مدیران شجاع و ریسک‌پذیر نیازمند است.

وی با بیان اینکه آماده هستیم تا وام خوداشتغالی در اختیار هر جوان متقاضی بگذاریم افزود: اعتقاد داریم بزرگ‌ شدن دولت، کوچک شدن مردم است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امسال هزار و 347 میلیارد تومان اعتبار وام 4 درصد با تنفس دو ساله داریم افزود: استفاده از این وام‌ها فرصت مناسبی است تا جوانان استان برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال استفاده کنند.

وی با بیان اینکه طرح نجات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر کرمان و درحاشیه شهر در حال اجرا است و خوشبختانه موفقیت‌های خوبی داشته خاطر نشان کرد:از موازی‌کاری‌ها در این طرح جلوگیری شده است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه مدل اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج بسیار موفقیت‌آمیز بوده و دستاوردهای خوبی داشته است افزود: این مدل به سراسر استان تعمیم داده شده است.

وی با بیان اینکه دولت در استان کرمان شیشه‌ای است و به غیر از شورای تامین، رسانه‌ها در تمام جلسات حضور داشتند تصریح کرد: اعتقاد داریم هرچه شفافیت بیشتر باشد مردم بهتر همکاری می‌کنند و نتیجه هم گرفتیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیری که خلاف کند باید از مردم عذرخواهی کند گفت: ویترین شیشه‌ای از خلاف مدیران جلوگیری می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 2دی 96، کدمطلب:1608464، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین