پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۰۴۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
شنیده‌ها حاکی از آن است که روابط عمومی و مسئول خوابگاه‌های دانشگاه بناب برای حمایت از سرپرست فعلی دانشگاه بنری بدون موضوع به خوابگاه‌های دانشجویان می‌بردند و از آنان خواستند که آن را امضا کنند.

شعار سال: روابط عمومی و مسئول خوابگاه‌های دانشگاه بناب برای حمایت از سرپرست فعلی دانشگاه بنری بدون موضوع به خوابگاه‌های دانشجویان بردند و از آنان خواستند که این بنر را امضا کنند.

یکی از دانشجویان دانشگاه بناب در این خصوص بیان داشت: چند روز پیش مسئول خوابگاه دانشجویان بناب در خوابگاه های دانشجویان حضور یافت و از دانشجویان درخواست کرد که بنری بدون موضوع را امضاء کنند.

این دانشجو گفت: در جلسه پرسش و پاسخ روز گذشته نیز تعداد زیادی از دانشجویان به نشانه اعتراض در سالن دانشگاه حضور نیافتند.

وی افزود: همچنین شاهد بودیم در روز سه شنبه نیز در مراسم روز دانشجو به هیچ یک از دانشجویان اجازه صحبت داده نشد و در روز تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه، به دانشجویان اجازه شرکت در مراسم را ندادند.

بنری بدون موضوع به خوابگاه های دانشجویان بناب می‌بردند تا آن را امضا کنند/ تلاش برای نگه داشتن سرپرست فعلی دانشگاه

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 29آذر96، کدمطلب:۶۵۴۳۵۶، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین