پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
رویترز اعلام کرد در ماه نوامبر مشتریان عمده آسیایی میزان خرید از ایران را ۲۹ درصد کاهش دادند،واردات چین ۸.۸ درصد و پالایشگاه‌های هند تا ۵۰ درصد کاهش داشته است.

شعارسال: به نقل از رویترز، یک منبع آگاه براساس آمار تانکرها اعلام کرد، میزان واردات نفت خام ایران توسط مشتریان عمده آسیایی در ماه نوامبر ۲۹ درصد کاهش یافت و به کمترین حجم از آوریل سال ۲۰۱۶ رسید.

در مجموع چین، ژاپن، هند و کره جنوبی ۱.۳۶ میلیون بشکه در روز طی ماه گذشته از ایران نفت وارد کردند.

این گزارش می‌نویسد، کاهش واردات نفت از ایران، قبلاً هم پیش‌بینی شده بود چرا که میزان بارگیری نفت به مقصد آسیا در ماه اکتبر ۱.۵ میلیون بشکه در روز کاهش داشت.

چین به عنوان بزرگترین خریدار نفت جهان ۸.۸ درصد نفت کمتری از ایران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خریداری کرده و مجموع خرید خود را به ۵۵۷ هزار و ۹۰۰ بشکه در روز رسانده است، ضمن اینکه پالایشگاه‌های هند واردات نفت از ایران را در ماه نوامبر به نصف کاهش دادند.

واردات ژاپن ۱۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به رقم ۱۹۳ هزار و ۱۴۱ بشکه در روز رسید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7دی 1396 ، کدخبر:  13961007000770، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین