پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
استاندار کردستان گفت: برخی از مشکلات و موانع پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها در استان نیاز به تعیین تکلیف از سوی دولت دارد.

شعار سال: بهمن مرادنیا امروز پنج شنبه در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون رییس جمهور در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، گفت: ارزیابی عملکرد مدیران را منوط به طرح اشتغال فراگیر کردیم حدود یک ماه که از اجرای این طرح می گذرد هیچ بانکی به غیر از کشاورزی در این راستا با ما همکاری نکردند.

وی با اشاره به اینکه اراده ای برای اجرای برخی از کارها وجود ندارد، عنوان کرد: در استان ها بانک ها به ما اعلام کردند وقتی سهمیه کشوری آنها در ارتباط با پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر ابلاغ نمی شود نمی توانند کاری انجام دهند بنابراین درخواست ما این است که در دولت این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه ما در مقابل مردم استان مسئول هستیم وباید پاسخگو باشیم، افزود: با تدوین طرح ها توقعی برای تولید کننده و مردم ایجاد می شود وقتی بنابر دلایل مختلف به اجرا درنمی آید ناکارآمدی و عدم هماهنگی به دولت نسبت داده می شود.

استاندار کردستان یکی از درخواست های مردم و مسئولان استان را تخصیص منابع آبی خواند و گفت: اگر تخصیص منابع آبی استان براساس ظرفیت های آن مشخص شود بسیاری از مشکلات ما در بخش اشتغال و تولید ثروت حل می شود.

مرادنیا با بیان اینکه با کمترین هزینه ها در بخش کشاورزی می توانیم شغل ایجاد کنیم، اظهارداشت: امروز حاضر نیسیتم هیچ واحدی تعطیل شود نباید انتظار داشته باشیم استان های دیگر به کمک و یاری ما بیایند.

وی اظهارداشت: قطعا با همت و اراده قوی بخشی از مشکلات بخش تولید حل می شود و اشتغال پایدار و توسعه ایجاد خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14دی 96، کدمطلب:4190938، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
امان از این تعیین تکلیف ها که بخاطر سهل انگاری براش وقت گذاشته نمیشه! به تعویق افتادن حل این مشکلات مشکل جدید دیگه ای ایجاد میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین