پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
قدیمی گفت: تعداد قابل توجهی از متکدیان شهر تهران را اتباع بیگانه تشکیل می‌دهند و باید جلو فعالیت آن‌ها گرفته شود.

شعارسال: رضا قدیمی  گفت: شهرداری تهران تاکنون با همکاری سازمان بهزیستی کشور برنامه‌هایی را برای ساماندهی متکدیان داشته است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که در بحث متکدیان شهر تهران همواره مطرح بوده، این است که شهروندان کمک‌هایی را به متکدیان ارائه می‌کنند و تا زمانی که متکدیان از طریق این کمک‌ها به منفعت برسند به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به حضور متکدیانی از سایر کشور‌ها در ایران اظهارکرد: در میان متکدیانی که هر از چندگاهی از سطح شهر جمع آوری می‌شوند، اتباع بیگانه نیز دیده می‌شود.

قدیمی ادامه داد: حضور متکدیان خارجی در تهران بسیار چشمگیر است و درخواست ما این است که مجازات‌های قابل توجهی برای این گروه از متکدیان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه " باید چهره پایتخت از متکدیان پاک شود"، خاطرنشان کرد: متکدیان چهره بسیار نامناسبی به شهر تهران می‌دهند و طی سال‌های گذشته برای حذف آن‌ها از سطح شهر اقداماتی شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در خصوص جزئیات طرح‌های اجرایی برای ساماندهی متکدیان تصریح کرد: در طرح‌های مختلفی که اجرایی می‌شود، متکدیان به سامان سرا‌های در نظر گرفته شده ارجاع داده شده و برای مدتی در این مراکز نگهداری می‌شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار:16دی 1396 ، کدخبر: 383491،www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین