پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:کسب درآمد دولت از مابه التفاوت دلار ۳۵۰۰ تا۳۸۵۰ تومانی که در لایحه بودجه بصورت غیراستحقاقی لحاظ شده بود توسط کمیسیون تلفیق حذف شد.

شعارسال:نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:کسب درآمد دولت از مابه التفاوت دلار ۳۵۰۰ تا۳۸۵۰ تومانی که در لایحه بودجه بصورت غیراستحقاقی لحاظ شده بود توسط کمیسیون تلفیق حذف شد.

هادی قوامی بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: خرید از شرکت های داخلی باعث رشد سودآوری شرکت ها و ایجاد درآمد و همچنین رشد اشتغالزایی می شود و انجام این مهم باعث می شود درآمد مالیاتی از شرکت های مذکور بیشتر باشد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت نفت برای توسعه صنعت نفت نباید از چین خرید کند، چرا که بطور مثال شرکت لوله گستر اسفراین در داخل کشور لوله مورد نیاز وزارت نفت را تولید می کند.

قوامی با بیان اینکه واردات کالا از خارج کشور باعث نابودی تولید داخلی می شود، افزود:خرید دستگاه های اجرایی و وزرات خانه ها از شرکت های داخلی از خروج ارز جلوگیری می کند.

قوامی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، افزود: دولت در لایحه بودجه سال 97 دو نرخ برای ارز در نظر گرفته بود بطور مثال علاوه بر لحاظ دلار با قیمت 3500 تومان، از محل مابه التفاوت قیمت دلار 3500 تا 3850 تومان نیز درآمد شناسایی کرده بود که بیانگر سیگنال های ارادای و غیرارادی به بازار ارز بود که نتیجه آن رشد قیمت ارز است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:کسب درآمد 10هزار میلیارد تومانی برای دولت از مابه التفاوت قیمت دلار از 3500 تا 3850 تومان که در لایحه بودجه بصورت غیراستحقاقی لحاظ شده بود مورد پذیرش کمیسیون تلفیق قرار نگرفت و این بند لایحه بودجه سال آینده، حذف شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار18دی96،کدخبر: 364639، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین