پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان زنجان گفت: زنبورداران، غرامت سال زراعی 96 - 95 را به محض تامین اعتبار دریافت می‌کنند.

شعار سالمدیر صندوق بیمه کشاورزی استان زنجان گفت: زنبورداران، غرامت سال زراعی 96 - 95 را به محض تامین اعتبار دریافت می‌کنند.

رامین موسی‌خانی در خصوص بیمه زنبورداران با بیان این‌که 50 درصد حق بیمه توسط دولت و مابقی توسط زنبورداران پرداخت می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه مهلت انعقاد قرارداد برای زنبورداران مناطق قشلاقی استان تا 22 دی ماه تمدید شده است. این در حالی است که طی سال زراعی جاری، 300 میلیون ریال حق بیمه پرداخت شده است که 11 هزار و 125 فروند زنبور را شامل می‌شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که غرامت قابل پرداخت برای سال زراعی 96 - 95، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده که 5 برابر حق بیمه دریافتی است، ادامه داد: سال زراعی 95 - 94، حق بیمه دریافتی 230 میلیون ریال بود و یک میلیارد و 700 میلیون ریال غرامت برای این میزان حق بیمه تعیین شده بود که خوشبختانه صد در صد پرداخت شده است.

وی با اشاره به این‌که غرامت پرداختی به زنبورداران در سال زراعی 95-94 هفت برابر حق بیمه پرداختی بود، افزود: انتظار برای تامین اعتبار یک موضوع سراسری است و مختص استان زنجان نیست؛ به عبارتی زنبورداران همه استان‌ها هنوز غرامت سال زراعی گذشته را دریافت نکرده‌اند و صندوق بیمه محصولات کشاورزی منتظر تامین اعتبار است.

موسی‌خانی با بیان این‌که امسال 91 زنبوردار بیمه شده‌اند، تصریح کرد: مهم‌ترین نقش ذاتی صندوق بیمه کشاورزی، تعدیل نوسانات درآمدی کشاورزان است. با این وجود اطلاع‌رسانی در زمینه اهمیت بیمه یکی از ارکانی است که موجب ترغیب کشاورزان به این امر می‌شود و باید اهتمام ویژه‌ای در این حوزه وجود داشته باشد. همچنین نقش صندوق بیمه فقط بیمه‌گذاری و پرداخت غرامت نیست و در راستای آموزش مردم و فراهم آوردن زمینه‌های کاهش خسارات محصولات کشاورزی، اقدامات گسترده‌ای را پیگیری می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 19دی 96، کدمطلب:96101910118، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
امیدوارم مسئولین پشت گوش نندازن و خسارت وارد اومده رو سریع تر جبران کنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین