پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
فریادهای اقبال محمدیان در هنگام حضور وزیر بهداشت در صحن لحظاتی نظم جلسه را برهم زد.

شعارسال: قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان امروز (یکشنبه، 24 دی‌ماه ) به منظور پاسخگویی به سوال پژمانفر نماینده مشهد و کلات در صحن علنی حضور یافت.

زمانی که پژمان‌فر در حال تشریح سوال خود  از وزیر بهداشت بود،  لحظاتی داد و فریاد یکی از نمایندگان نظم جلسه را برهم زد تا حدی که پژمان‌فر سکوت اختیار کرد. 

اقبال محمدیان عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مقابل قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان که در قسمت ردیف جلوی صندلی‌های سبز صحن علنی مجلس نشسته بود شروع به داد و فریاد کرد، فریادهای وی آنقدر بلند بود که نظم جلسه را کاملا برهم زد، اما قاضی‌زاده هاشمی تنها آرام وی را نظاره می‌کرد.

در این هنگام یوسفیان‌ملا و یوسف‌نژاد به سمت محمدیان آمده و وی را به کنار می‌کشیدند، اما این نماینده همچنان فریاد می‌زد. چند نماینده دیگر هم به سمت نماینده معترض آمده و وی را به قسمت دیگر صحن بردند و شروع به آرام کردن وی کردند.

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در این میان به سمت وزیر بهداشت رفت و لحظاتی با وی گفتگو کرد. بعد از آن که نوبت پاسخ به سوال پژمان‌فرد رسیده بود، قاضی‌زاده پشت جایگاه رفت و در ابتدا اعلام کرد گویا مشکلی در بیمارستان حوزه انتخابیه آقای محمدیان وجود دارد که وی می‌خواهد در لحظه حل شود که البته اجازه نداد بنده صحبت کنم، اما از مشکل پیش آمده عذر می‌خواهم.

وزیر بهداشت بعد از آن به سوال نماینده مشهد و کلات پاسخ داد. 

اما تجمع تعدادی از نمایندگان در برابر اقبال محمدیان همچنان ادامه داشته و با وی در حال گفتگو و رایزنی هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 24 دی 96، کد خبر:6399214 ، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین