پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
با راه‌اندازی پویش «خبر خوب» استقبال خوبی از سوی رسانه‌ها، وزارتخانه، دستگاه‌ها‌، سازمان‌ها و نهادها صورت گرفته و به این پویش پیوسته‌اند.

شعارسال: با راه‌اندازی پویش «خبر خوب» استقبال خوبی از سوی رسانه‌ها، وزارتخانه، دستگاه‌ها‌، سازمان‌ها و جمعیت‌ها صورت گرفته و خیل انبوهی به این پویش پیوسته‌اند.

تا کنون وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، سازمان بسیج مستضعفین، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی، سازمان اوقاف و امور خیریه، جمعیت هلال‌ احمر، وزارت آموزش و پرورش، بنیاد برکت، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،‌ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری مهر، روزنامه جوان، روزنامه وطن امروز، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان اقتصادی کوثر و خبرگزاری میزان به این پویش پیوسته‌اند.

همچنین سازمان فضای مجازی سراج، پایگاه خبری مشرق، خبرگزاری ایسنا، روزنامه خراسان، ماهنامه خانواده مثبت، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مؤسسه غدیرشناسی، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، پایگاه خبری افکارنیوز، خبرگزاری قدس (قدسنا)،‌جمعیت دفاع از ملت فلسطین، پایگاه خبری رسانه اسلامی،‌ مؤسسه رسانه‌ای نگاه نو، هفته‌نامه صبح صادق از رسانه‌ها، وزارتخانه، دستگاه‌ها‌، سازمان‌ها و جمعیت‌هایی هستند که به پویش خبر خوب پیوسته‌اند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد ملی نخبگان، جشنواره ایران ساخت و سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها از دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌هایی هستند که به پویش خبر خوب پیوسته‌اند.

کمپین «خبر خوب» با هدف گفتمان سازی در این حوزه میان رسانه‌ها و دیگر نهادهای اجتماعی شکل گرفته است و انتظار می‌رود برگزاری همایش خبر خوب فصل جدیدی از پی‌گیری این موضوع را در میان رسانه‌ها شکل دهد.

«خبر خوب» یکی از نیازهای ضروری و البته وظیفه ذاتی رسانه‌های ما محسوب می‌شود و اهتمام در این موضوع می‌تواند تصویرسازی‌های غلط از جامعه را اصلاح سازد با این حال این مهم نیازمند همراهی و همدلی همه رسانه‌ها خاصه نهادهای خبرساز است که انتظار می‌رود با تشکیل این کمپین و حمایت از آن فصل جدیدی از خبررسانی در کشور رقم بخورد.

همایش «خبر خوب» امروز (سه‌شنبه) 26 دی ماه با حضور کارشناسان این حوزه و اهالی رسانه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌‌شود.

جشنواره سراسری «خبر خوب» همزمان با برگزاری همایش خبر خوب از روز 26 دی ماه فعالیت مستمر خود را آغاز کرده و بنا دارد از بین خبرنگاران و رسانه‌های بر‌تر در تولید و انتشار خبر خوب نفرات و رسانه‌های بر‌تر را شناسائی و مورد تشویق قرار دهد.

این جشنواره که با همراهی و همکاری و مشارکت دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برگزار خواهد شد توسط هیات داوران و به صورت مستمر آثار منتشر شده را رصد و مطالب دریافتی را بررسی و منتخبین بر‌تر این حوزه را معرفی می‌کند.

جوایز بر‌تر این حوزه شامل 3 بخش می‌شود. بخش اول رسانه‌ها و یا نهادهای اجرایی بر‌تر در در تولید اخبار خوب و امیدبخش است. بخش دوم خبرنگاران فعال در این حوزه و بخش سوم نیز منابع و شخصیت‌های خبرساز این حوزه هستند که مورد توجه رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گرفته‌اند و البته در حوزه تولید خبرخوب روند مستمری را طی کرده‌اند.

همچنین این جشنواره در بخش مردمی آن نیز، آثار دریافتی خبر خوب از مردم را داوری کرده و موارد بر‌تر را معرفی و مورد تقدیر قرار می‌دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 26 دی 1396 ، کدخبر: 13961026000544 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین