پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۰۶۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
ثبت نام ظرفیت تکمیلی در مقطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برای دانشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای که تکمیل ظرفیت برای آنان پیش بینی و اعلام شده است و تا کنون نیز تکمیل نشده تا تاریخ ۱۵/۱۱/۹۶ تمدید شد.

شعار سال: داوطلبان، اعم از داوطلبانی که در کنکور سال جاری شرکت نموده و در یکی از مراکز دانشگاهی پذیرفته شده اند و یا به هر دلیلی در کنکور مذکور ثبت نام ننموده اند و تمایل دارند در دانشکده ها و آموزشکده های فنی وحرفه ای تحصیل نمایند می توانند پس از مراجعه به لینک tvu.ac.ir/fa/466614 و سپس تماس و مراجعه به آموزشکده فنی وحرفه ای دارای رشته مورد نظر داوطلب و وجود ظرفیت خالی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 دانشجویان مقطع کاردانی که تا تاریخ 30/11/1396 فارغ التحصیل می شوند نیز می توانند در مرحله ظرفیت تکمیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است، داوطلبان پس از مراجعه به لینک فوق و تماس با مراکز مورد نظر به منظور اطمینان از عدم تکمیل ظرفیت رشته مد نظر بایستی به آموزشکده انتخابی مراجعه نمایند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 4بهمن 96، کدمطلب:۶۶۲۱۱۴، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین