پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۴۶۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
نوبت صبح جمعه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ آغاز شد و ۳۲۹ هزار و ۵۸۸ داوطلب در ۳۵ کدرشته به رقابت پرداختند.

شعار سال: برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در شش گروه آموزشی و ۱۳۲ کدرشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد تعداد ۷۳۵ هزار و ۷۴۳ نفر ثبت نام کرده‌اند.

آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ در ۱۳۲ کدرشته و اولین مرحله بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۹۷ در ۷۴ شهر و ۱۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

آزمون صبح پنجشنبه در ۳۳ کدرشته با حضور ۳۵۴ هزار و ۴۷۳ داوطلب، آزمون بعدازظهر پنجشنبه در ۶۴ کدرشته با حضور ۱۰۷ هزار و ۵۷۳ داوطلب و آزمون صبح جمعه در ۳۵ کدرشته با حضور ۳۲۹ هزار و ۵۸۸ داوطلب برگزار شده است.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم می‌شود و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در دهه دوم خردادماه ۹۷ منتشر می‌شود و مجازین به انتخاب رشته در دهه دوم خرداد می‌توانند نسبت به کدرشته‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 7 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 681129، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
امیدواریم همه این عزیزان نتیجه ای رو که میخواستند دریافت کرده باشند
ا.ح75
ناشناس
United States
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
ایشالا شرایطی بشه که این.کنکور ها تلاشی برای رفتن از کشور به کشور های خارجی و فرار مغز ها نباشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین