پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
استاندار کرمان از سفر ریاست جمهوری به همراه تعدادی از ورزا به این استان خبر داد و گفت: ریاست جمهوری و تعدادی از وزراء در این سفر ضمن دیدار و گفتگو با مردم، طرح های مختلفی را افتتاح خواهند کرد.

شعار سال: استاندار کرمان از سفر ریاست جمهوری به همراه تعدادی از ورزا به این استان خبر داد و گفت: ریاست جمهوری و تعدادی از وزراء در این سفر ضمن دیدار و گفتگو با مردم، طرح های مختلفی را افتتاح خواهند کرد.

"علیرضا رزم حسینی" در جمع خبرنگاران در تشریح سفر ریاست جمهوری به استان کرمان در روز دوشنبه هفته جاری، افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، این سفر با ورود ریاست جمهوری و هیات همراه به فرودگاه سیرجان آغاز شده و پس از برگزاری آئین استقبال رسمی، ریاست جمهوری در استادیوم ورزشی تختی با مردم استان و سیرجان دیدار و گفتگو خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری در ادامه عازم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر شده و از پروژه های این شرکت بازدید کرده و برخی طرح های صنعتی را نیز افتتاح خواهند کرد، تصریح کرد: پس از پایان این بازدید ریاست جمهوری در ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور متخصصان، چندین طرح را در سایر مناطق استان افتتاح خواهند کرد.

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری با حضور ریاست جمهوری و وزراء، خاطرنشان کرد: نشست خبری با اصحاب رسانه و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات استان از دیگر برنامه های ریاست جمهوری به استان خواهد بود.

رزم‌حسینی گفت: جمعی از وزرا در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز افتتاح خواهند کرد.

رزم حسینی با اشاره به احتمال بازدیدهای میدانی ریاست جمهوری در سفر یکروزه به استان کرمان، تصریح کرد: مجموع طرح های قابل افتتاح یا کلنگ زنی در سیرجان با حضور ریاست جمهوری 9 هزار و 26 میلیاردتومان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از آحاد مردم فهیم و قدرشناس استان بویژه سیرجان دعوت می شود در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت و به پاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، در مراسم استقبال عمومی ریاست محترم جمهور که ساعت 9 و سی دقیقه صبح روز دوشنبه 9 بهمن ماه در ورزشگاه تختی شهر سیرجان برگزار می شود، حضور یافته و مهمان نوازی و کرامت همیشگی اهالی این استان را در استقبال، اعزاز و اکرام رئیس جمهور و دولت خدمتگزار به منصه ظهور برسانند

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری کرمان آنلاین ، تاریخ انتشار 7بهمن 96، کدمطلب:15212، www.kerman-online.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
ای کاش تو این دیدار های مردمی هر مسئولی یه تایم بیشری رو در نظر می گرفت برای دیدارد رودررو با مردم
به خدا خیلی از مشکل ها میتونست حل بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین