پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
یک فرد خاطی و مخرب محیط زیست در شهرستان فومن که اقدام به برداشت غیر مجاز شن وماسه و تخریب محیط زیست رود خانه های شهرستان می نمود به یک سال و نیم حبس تعزیری و دو سال منع اقامت در استان گیلان محکوم شد .

شعار سال: فرد ی بارها توسط نیروهای یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان فومن در حین انجام تخلف مشاهده شده و اخطار لازم به وی داده شده بود اما متاسفانه همچنان به تکرارجرم و عدم تمکین به قانون، به انجام تخلف اصرار داشت.

اسداله سعدی رییس اداره حفات محیط زیست شهرستان فومن با اعلام این خبر گفت پرونده نامبرده بعد از انجام صورتجلسات تخلف به دستگاه محترم قضایی شهرستان فومن ارسال شد و با پیگیری اداره حفاظت محیط زیست و دقت وپیگیری قضات دادسرای فومن این فرد خاطی به جرم تخریب رودخانه و برداشت غیر مجاز شن و ماسه به یک سال و نیم حبس تعزیری و دو سال منع اقامت در استان گیلان محکوم گردید .
پیگیری و زحمات دادستان و قضات محترم دادسرای شهرستان فومن در پرونده های زیست محیطی و صدور احکام اثر گذار و بازدارنده قابل تقدیر است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ گیلانی ها، تاریخ انتشار 10 تیر 1394، کد مطلب: -: www. gile-zakon.blogfa.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین