پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: 2000 قطعه پرنده از مرغابی سانان در آستانه اشرفیه به دلیل مشاهده علایم بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان معدوم سازی شد.

شعار سال: قربانعلی محمدپور مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی انجام گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت یگان حفاظت محیط زیست استان تعدادی از پرنده گان مهاجر که علایم بیماری آنفولانزا فوق حاد پرندگان در آن مشهود بود رویت شد، گفت: به فوریت با هماهنگی با دام پزشکی شهرستان آستانه اشرفیه، عملیات جمع آوری و ایزوله و پاکسازی کامل منطقه انجام شد و پرنده گان جمع آوری شده به روش بهداشتی معدوم شدند.

وی افزود: تعداد تقریبی این پرندگان 2000 قطعه از مرغابی سانان مهاجر بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: از آنجایی که ممکن است امکان انتشار این بیماری وجود داشته باشد این منطقه تا اطلاع ثانوی به صورت مداوم مورد پایش روزانه محیط بانان برای پیشگیری و جلوگیری از انتقال این بیماری خطرناک قرار می گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم به جهت کمک به پرسنل یگان حفاظت محیط زیست گیلان در برخورد با این بیماری پرنده گان مهاجر در صورت مشاهده هرگونه مرگ و میر و تلفات مشکوک پرنده گان مهاجر یا بومی به فوریت با اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با شماره 1540 و 33824626- 013 تماس بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 12بهمن 96، کدمطلب:589106، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین