پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۷۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
پل عابر پیاده پلیس راه شهرستان بناب واقع در بزرگراه ولایت مدتی است محلی برای آزار و اذیت دانشجویان دختر توسط معدود افراد لاابالی تبدیل شده است...

شعار سال: مدتی است از سوی دانشجویان بناب گزارش هایی مبنی بر ایجاد آزار و اذیت توسط معدود افراد لاابالی هنگام گذر دانشجویان از پل عابر پیاده پلیس راه بناب واقع در بزرگراه ولایت روایت می‌شود و دانشجویان موقع گذر از این پل مورد اذیت و آزار مزاحمین واقع می‌شوند و حتی ایجاد مزاحمت‌ها به گوش مسئولان مربوطه نیز رسیده است.

بنابراین گزارش، بار‌ها دانشجویان دختر در ساعات اولیه شب که قصد عزیمت به خوابگاه‌های دانشجویی خود را دارند، شبانه هنگام گذر از روی پل مذکور مورد هجمه افراد معلوم الحال قرار گرفته اند.

به گفته دانشجویان دانشگاه بناب، با توجه به تاریک بودن مسیر پل عابرپیاده بزرگراه ولایت و با توجه به فقدان هرگونه چراغ و پروژکتور، مسیر پل شب هنگام کاملا تاریک است و تاریکی محلی را برای افراد ولگرد فراهم کرده است تا معدود افراد یاد شده از فرصت تاریک بودن مسیر جهت اذیت و آزار دانشجویان بویژه دانشجویان دختر استفاده کنند.

مسیر پل شب هنگام کاملا تاریک است و تاریکی محلی را برای افراد ولگرد فراهم کرده است تا معدود افراد یاد شده از فرصت تاریک بودن مسیر جهت اذیت و آزار دانشجویان بویژه دانشجویان دختر استفاده کنند.

یکی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد در این رابطه گفت: در پایان روز که قصد سوار شدن به اتوبوس و بازگشت به شهر تبریز را دارم، هیچگاه از روی پل رد نمی‌شوم؛ زیرا تاریکی مسیر خوشایند نیست و ترجیح می‌دهم از لابلای نرده‌های وسط بزرگراه عبور کنم.

موضوع یاد شده بار‌ها توسط دانشجویان به مسئولان دانشگاه‌ها گزارش شده و دانشگاه بناب از شهرداری و اداره برق این شهرستان درخواست تامین روشنایی مسیر پل عابرپیاده مذکور را داشته اند؛ اما با موکول کردن درخواست دانشجویان توسط شهردای و اداره برق به یکدیگر نتیجه‌ای حاصل نشده است.

یکی از دانشجویان دانشگاه بناب گفت: این موضوع را به روابط عمومی و امور فرهنگی دانشگاه بناب اطلاع دادم و کارمندان مربوطه با شهرداری و اداره برق بناب تماس گرفتند و هر بار این دو اداره با بهانه‌های همیشگی خود از ایجاد روشنایی و نصب چراغ در این پل امتناع کرده اند.

وی ادامه داد: مسئول اداره حراست دانشگاه بناب هم باید اقدام یا پیگیری لازم در این خصوص انجام دهد و قابل تقدیر خواهد اگر با توجه بیشتر این موضوع مهم را به گوش مسئولان ذیربط برسانند.

شهرستان بناب واقع استان آذربایجان شرقی با ۱۴۰ هزار جمعیت، جنوبی‌ترین شهر استان دارای چندین دانشگاه از شهر‌های مهم دانشگاهی استان می‌باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 11 بهمن 96، کد مطلب: 663897، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین