پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
وزارت امورخارجه آمریکا روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای مداخله‌جویانه بازداشت چند زن در ایران را که طی روزهای گذشته به پوشش حجاب اجباری اعتراض کرده بودند، محکوم کرد.
شعارسال:وزارت امورخارجه آمریکا روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای مداخله‌جویانه بازداشت چند زن در ایران را که طی روزهای گذشته به پوشش حجاب اجباری اعتراض کرده بودند، محکوم کرد.

وزارت امورخارجه آمریکا در اقدامی مداخله‌جویانه به بازداشت چند تن در ماجرای حجاب در ایران اعتراض کرد.

 وزارت امورخارجه آمریکا روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای مداخله‌جویانه بازداشت چند زن در ایران را که طی روزهای گذشته به پوشش حجاب اجباری اعتراض کرده بودند، محکوم کرد.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امورخارجه آمریکا، در این بیانیه که هیتر نوئرت سخنگوی این وزارتخانه آن را منتشر کرده، آمده است: ایالات متحده از مردم ایران که علیه حجاب اعتراض می‌کنند، حمایت می‌کند.

همچنین در این بیانیه آمده است: ایالات متحده در حمایت از حق آزادی بیان، آزادی عقیده و آزادی تجمع مسالمت‌آمیز ثابت‌قدم است. مردم باید برای نوع پوشش‌ خود آزاد باشند و هر دینی هفته گذشته چند تن از زنان کشورمان در تهران در انتقاد به پوشش حجاب دست به اعتراض زدند. گفته می‌شود تا کنون تعدادی از این افراد در این رابطه بازداشت شده‌اند. این اولین باری نیست که آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه خود علیه کشورمان به مداخله در امور داخلی ایران می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با ایجاد اختلاف و تلقین نارضایتی در میان مردم پایه‌های نظام را سست کند. مقامات آمریکایی در طول نزدیک به چهار دهه گذشته همواره تلاش داشته‌اند تا با انواع تدابیر و اقدامات مخرب به خواسته خود برای زیر سوال بردن نظام دست یابند و در نتیجه به هدف اصلی‌شان، یعنی براندازی نظام جمهوری اسلامی برسند. آنها حتی بارها به این خواسته‌شان اذعان داشته و هزینه‌های زیادی را نیز صرف آن کرده‌اند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران ، تاریخ انتشار14بهمن 96، کدخبر: 590556، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین