پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۴
دختران انگشت شماری که روسری سفید رنگی را بر سر چوب کرده‌اند و در اعتراض به حجاب اجباری آن را تکان دادند دچار بی‌هویتی رفتاری هستند.

شعارسال: این حرکت ناپسند در کشور ایران اسلامی بسیار غیراخلاقی است، متاسفانه این اعتراض همراه با فیلم و عکس در فضای مجازی دست به دست به‌صورت گسترده پخش شد برخی این اقدام را نه به حجاب اجباری عنوان کردند.

لاله افتخاری نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دخترانی که با عریان کردن سر خود به حجاب اعتراض کردند از ضعف هویت آنان سرچشمه می گیرد و این رفتارها بر خلاف قانون کشور است.

وی افزود: کسی که هویت خود را زیر پا بگذارد و قوانین کشوری که متولد شده، رشد یافته و زندگی کرده را نادیده بگیرد انگار شناسنامه خود را پاره کرده است.

افتخاری با اشاره به عدم پیروی از دیدگاه‌های دشمن بیان کرد: عده‌ای نباید تابع دیدگاه‌های دشمنان کشور شوند، دشمنانی که برای ضربه به ایران اسلامی از هیچ کاری دریغ نکرده‌اند و زنان و دختران را مورد هدف قرار داده اند.

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دخترانی که در خیابان انقلاب بی‌حجابی را به نمایش گذاشتند یا بر اثر استفاده از قرص‌های روانگرادان یا بی‌هویتی رفتاری دست به چنین کاری زده‌اند.

وی این اقدام را پوچ عنوان کرد و گفت: این افراد کار قابل توجه‌ای انجام نداده‌اند، هر انسان ضعیف و بی‌مایه‌ای می‌تواند این حرکت‌های پوچ را انجام دهد، فردی که هویت و شخصیت برای او مهم نباشد این چنین خود را به نمایش خواهد گذاشت.

افتخاری در مورد رشادت‌های ایثارگران اذعان داشت: باید عظمت کار ایثارگران، مدافعین حرم و شهدا که دشمن همچنان از وجود آنان می‌ترسد دیده شود نه افرادی که دچار خودکم‌بینی هستند و از غرب پیروی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای دخترانی که دست به بی‌حجابی و اعتراض به حجاب داشتند جایگاهی که در خانواده دارند، عقده خودبزرگ بینی، مطرح شدن، دیده شدن و ضعف شخصیت علت‌های بروز چنین رفتارهای بی‌منطق و غیر‌معمول است.

نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی پوشیدن لباس‌های نامناسب، ظاهر غیرطبیعی، رفتارهای ناپسند را از دیگر موارد ضعف برخی از افراد دانست.

وی حجاب را امنیت زن برشمرد و تصریج کرد: حجاب در حقیقت حفظ هویت، شخصیت و امنیت زن است ، دشمن آنقدر که از حجاب زنان می ترسد از سلاح های ما نمی‌ترسد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری زنان خبر، تاریخ انتشار: 16بهمن1396، کدخبر: 48919: zanankhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
جالبه بدونین خانوم جلودار زاده (نماینده مجلس) کاملا مخالف شما حرف زدند و این اتفاقات رو نتیجه وجود فشار بیش از حد به جامعه زنان و دختران ما می دونن لطفا حرفاتون رو بین خودتون به مشورت بگذارین و به نتیجه واحد برسین بعد به مردم از جایگاه بالا نظرات خودتون رو ابراز کنید
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
بالاخره اینم باید یجور به امریکا ربط می دادن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین