پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان، در دانشگاه آزاد کرمان، با بیان اینکه باید سبک زندگی جامعه غربی را مطالعه کنیم تا تهوع بالا آمده آن‌ها را بلغور نکنیم، گفت: برخی زنان حاضر در جشنواره فجر جزو زنان ارزان بودند.

شعارسال: فرشته روح افزا، عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در نشستی با عنوان زن و جهانی شدن در جمع دانشجویان و طلاب خواهر دانشگاه آزاد کرمان گفت: نهاد زنان سازمان ملل مقوله‌ای نو است که دو هدف برابری جنسی و توانمندسازی زنان را دنبال می‌کند.

روح افزا گفت: زمانی که خانم کلینتون مسئول آن بود، طرحی را اعلام کرد که با مسائل زنان در کشور‌ها آشنا هستند و مشغول کردن زنان را مطرح کرد که تا چند دهه دیگر، پست‌های مدیریتی را به بانوان اختصاص می‌دهیم که متولی جهان شوند.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان افزود: آن‌ها معتقدند اگر بتوانیم نوع زندگی مردم را تغییر دهیم و مدلی که ما می‌خواهیم زندگی کنند، پس از مدتی جهان در دست ماست و هیچ دغدغه‌ای نداریم؛ لذا برنامه ریزی‌های مختلف دستگاه‌های مختلف خبری و فیلم‌های جهان در این خصوص انجام می‌گیرد.

روح افزا تصریح کرد: بحث زنان سازمان ملل این است که برابری جنسیتی در همه کشور‌ها نهادینه شود و برای این کار برنامه ریخته اند که سند ۲۰۳۰ یکی از این برنامه است و اعتقاد دارند از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ در خصوص زنان و همچنین کاهش نرخ جمعیت موفق بوده اند.

این کارشناس مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: در این زمینه از ۱۷ بند استفاده کرده اند که یکی از آن‌ها فقرزدایی است که در ظاهر طرح مناسبی است؛ اما با جمعیت کم عملی می‌شود؛ ویروس ایدز در پنتاگون ساخته شد که کشنده باشد؛ چرا که میزان منابع جهان محدود است و می‌خواهند تنها خود از این منابع استفاده کنند.

وی بیان کرد: این سازمان شاید عنوان کند که ما نیاز به نفت شما (ایران) نداریم چرا که تا به الان مفت به دست آورده اند و بعد از این هم می‌خواهند مفت به دست آورند.

روح افزا ابراز کرد: قبلا مواد مخدر بالاترین تجارت بود، اما امروزه پورن (برهنه بودن) بالاترین تجارت است؛ زنی برای جهان خوب است که احساس کند توسط مردان دیده می‌شود و زمانی که این احساس ارضا شود، گمان می‌کند خوب است و فکر می‌کند زنی خوب است که همه جا برهنه، طناز و زیبا باشد و بااین پتانسیل‌ها می‌تواند افراد را به زانو درآورد.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با بیان اینکه دین پیامبر در عاشورا نجات پیدا کرد، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بود که همه را در عاشورا آموزش داد، شش ماهه تقدیم کرد و اگر در کربلا سیلی خوردند، حضرت زهرا(س) بود که سیلی خورد و همین است که زهرای پیامبر، خیر کثیر می‌شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه امروز به زن ارزش و بهای کمی داده می‌شود، یادآور شد: توان زن این نیست که جسم خود را به منصه ظهور برسانند؛ برخی زنان حاضر در جشنواره فجر جزو زنان ارزان بودند؛ برخی فکر می‌کنند برای اینکه پرستیژ داشته باشی باید خود را ابزاری برای مردان کنی که دراین صورت فردی مانند مهناز افشار می‌شوی؛ اینکه مردی را در جشنواره بغل کنی، هنر است؟

روح افزا عنوان کرد: خانمی که پزشک یا مهندس است و می‌تواند کار کند، هنرمند است چرا که خلاق است، اما از نظر برخی این‌ها ملاک نیست مگر اینکه بروز جنسی داشته باشد؛ هدف نهاد زنان سازمان ملل از مطرح کردن برابری جنسیتی همین است.

وی با اشاره به مقوله ازدواج سفید اذعان داشت: ازدواج سفید ازدواجی کاملا سیاه است که شروع آن عمل شنیع زنا است که از آن لذت می‌برند؛ در این ازدواج زنی که ابزار واقع شده است، باید پدر بچه را از بانک دی ان‌ای پیدا کند و پس از آن نوبت انتقام فرزند از جامعه می‌شود و در نتیجه قتل و خودکشی افزایش پیدا می‌کند؛ این از نظر سازمان ملل، به معنای برابری جنسیتی است.

این کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: مادر شدن قبل از اینکه ثمره‌ای برای بچه داشته باشد، زن را به اوج می‌رساند؛ اینکه جامعه غربی آن را درک نکند، قبول دارم، اما مسئولین کشوری ما که الگوی فاطمی دارند، نمی‌توانند آن را درک کنند.

روح افزا با اشاره به اینکه در سند ۲۰۳۰ در سن سه سالگی آموزش جنسی آمده است که کمترین آن خودارضایی کودک است، مطرح کرد: همچنین یکی از ابعاد توانمندی زنان از نظر نهاد زنان سازمان ملل این است که زن دیگر در روستا‌ها کار کشاورزی نداشته باشد.

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان خاطرنشان کرد: زن اگر احساس بزرگی نکند که نمی‌تواند امثال سردار سلیمانی و امام خمینی را تربیت کند؛ باید سبک زندگی جامعه غربی را مطالعه کنیم تا تهوع بالا آمده آن‌ها را بلغور نکنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 24بهمن1396 ، کدخبر: 666951: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
زمانی که فرهنگ سازی به شکل درست ورریشه ای در ایران انجام نشود مردم عادی فکر میکنند که همان فلان بازیگر دارد درست رفتار میکند و این خانوم غلط میگوید در صورتی که کاملا بر عکس است
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین