پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه قطعا بر علیه وزارت امور اقتصاد و دارایی شکایت می‌کنیم، سوال نمی‌کنیم بلکه شکایت می‌کنیم، خاطر نشان کرد: این اقدام را سوء استفاده آشکار عده‌ای از قانون می‌دانیم.

شعارسال:مهرداد یائوج لاهوتی درخصوص معافیت واردکنندگان چای از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، اظهار داشت: در این زمینه از قانون سوء استفاده شده است به این صورت که در قانون به جهت تقویت تولیدکنندگان چای داخلی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر واردکننده چای را نیز با استفاده از این قانون از پرداخت مالیات معاف کرده‌اند، گفت: ما نمی‌دانیم که در مقابل این اقدامات باید چه بگوییم، آیا باید بگوییم که نمی‌فهمند در حالی که بهتر از هر کس دیگری این موضوع را می‌‍فهمند.

نماینده مردم لنگرود با اشاره به اینکه در مقابل تولید کننده سخت‌گیری و آن را بیچاره می‌کنند، ادامه داد: اما در مقابل واردکنندگان به‌دلیل منافع عده‌ای که در دستگاه‌های دولتی نفوذ دارند و در دستگاه‌های دولتی نیز افرادی حضور دارند که منافع ملی را به منافع افراد می‌فروشند سخت‌گیری صورت نمی‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعا بر علیه وزارت امور اقتصاد و دارایی شکایت می‌کنیم، سوال نمی‌کنیم بلکه شکایت می‌کنیم، خاطر نشان کرد: این اقدام را سوء استفاده آشکار عده‌ای از قانون می‌دانیم.

معافیت چای وارداتی از مالیات بر ارزش افزوده زیر سایه سوء استفاده از قانون / علیه وزارت اقتصاد شکایت می‌کنیم

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار14 بهمن 96، کد خبر:368863 ، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلوگاه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
کشاورز بیچاره کلییی زحمت میکشه و دچار کلی سختی میشه تا یه عده اینطور سو استفاده کنن...
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین