پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر هفت هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم، گفت: بر این اساس تعریف پروژه های عمرانی جدید معقول نیست.

شعار سال: محمدحسین قربانی صبح امروز درباره پروژه های عمرانی نیمه تمام و تعیین تکلیف آنها در بودجه ۹۷ اظهار کرد: بودجه به صورت برش یک ساله مدیریتی کشور از جهت منابع و مصارف است و به دولت اجازه می دهد تا از طریق فروش نفت و صادرات غیر نفتی مانند مالیات و... بتواند درآمد کسب کند.

وی افزود: بر اساس برنامه بودجه هر سال، دقیقاً مبلغی برای هزینه کرد دولت مشخص می شود و دولت نیز باید بر همین اساس هزینه کند.

رییس مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد: در بودجه برنامه های عمرانی شهرستانی مطرح نیستند، بلکه بودجه کشور در سطح کلان مطرح است.

قربانی با بیان اینکه بر اساس توافقی که مجلس و دولت با یکدیگر داشته اند، تلاش برای تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر هفت هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساستعریف پروژه های عمرانی جدید معقول نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ 15 بهمن 96، کد مطلب: 1295065: www.dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین