پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۱۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
محمد علی پورمختار گفت: نمایندگان از وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف ناراضی هستند و به همین دلیل پیگیر استیضاح عباس اخوندی هستند تا بتوانند او را از کار برکنار کنند.

شعار سال: محمد علی پورمختار نماینده مجلس شورای اسلامی پیرامون اخبار منتشر شده درباره استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایندگان از وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف ناراضی هستند و به همین دلیل پیگیر استیضاح عباس اخوندی هستند تا بتوانند او را از کار برکنار کنند.

وی ادامه داد بر همین اساس تعدادی از نمایندگان در حال آماده کردن متن استیضاح هستند تا به امضا نمایندگان برسد.
وی درباره محورهای استیضاح عباس آخوندی نیز توضیح داد: نمایندگان در موارد مختلفی همچون راهداری‌ها ، حوزه شهری و بلاتکلیفی وضعیت مسکن مهر از وزارت راه و شهرسازی گلایه دارند و بارندگی و برف اخیر نیز مزید بر علت شد تا نارضایتی نمایندگان افزایش بیشتری یابد.
وی در ادامه با تایید لابی های صورت گرفته در استیضاح‌های پیشین عباس آخوندی نیز گفت: متاسفانه در استیضاح های قبلی لابی گری های شدیدی از سوی آخوندی صورت گرفته بود، اما اینبار نظر خیلی از نمایندگان برای این استیضاح جدی است و بنظر می رسد این استیضاح به نتیجه خواهد رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نود اقتصادی، تاریخ 17 بهمن 96، کد مطلب: 2111590: www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین