پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۰۵۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
طبق تقویم سازمان سنجش آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۷ چهارشنبه آغاز می‌شود و داوطلبان از اول اسفندماه باید اقدام به دریافت کارت ورود به این آزمون کنند.

شعارسال: درست 10 روز به آغاز ماراتن آزمون دکتری سال 97 فرصت باقی مانده است؛ رقابتی که با حضور ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر برگزار خواهد شد که تعداد ۱۰۰ هزار و ۶۲۲ نفر معادل 92/42 درصد داوطلبان زن و تعداد ۱۳۳ هزار و ۸۳۲ نفر معادل 08/57 درصد داوطلبان مرد هستند. طبق تقویم سازمان سنجش آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۷ چهارشنبه آغاز می‌شود و داوطلبان از اول اسفندماه باید اقدام به دریافت کارت ورود به این آزمون کنند.

اما در این آزمون نکاتی قابل‌توجه وجود دارد؛ آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۶ در مقاطع کارشناسی‌ارشد یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده یا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله باید نسبت به ویرایش یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۳۰ بهمن ۹۶) یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا ۳۱ شهریور ۹۷) تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۶ اقدام کنند. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران و ستادکل نیروهای مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ پنجم اسفند ۹۶ به ارگان مربوطه مراجعه کنند. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (وزارت جهاد کشاورزی) لازم است حداکثر تا تاریخ چهارم اسفند ۹۶ به قسمت ویرایش کارت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۷ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تایید نهایی توسط ارگان ذی‌ربط، سهمیه برای فرد اعمال شود، در غیر این صورت داوطلب با سهمیه آزاد گزینش خواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی قابل‌قبول نیست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: 24بهمن1396 ، کدخبر: 71576: www.pishkhaan.net
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ماهی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
برطبق این درصد کاش تعداد زنان متقاضی دکتری هم بالا بره و زنان با استعداد جامعه مون رو در عرصه های علمی پرنگ تر ببینیم
ماهی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
برطبق این درصد کاش تعداد زنان متقاضی دکتری هم بالا بره و زنان با استعداد جامعه مون رو در عرصه های علمی پرنگ تر ببینیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین