پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
نمایندگان مردم در خانه ملت برای جلوگیری از افزایش احتمالی قیمت آذوقه مردم موضوع واردات محصولات تراریخته را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

شعار سال: نمایندگان درنشست علنی امروز (دوشنبه، 23 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال 97 با ارجاع بند الحاقی (4) تبصره 11 این لایحه با 188 رأی موافق، هشت رأی مخالف و چهار رأی ممتنع از مجموع 220 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در بخش درآمدی بند الحاقی (4) تبصره 11 آمده است که دولت موظف است علاوه بر حقوق ورودی سال 1396، حقوق ورودی واردات محصولات تراریخته مجاز را ده درصد (10%) افزایش داده و درآمد حاصله را به حساب درآمد عمومی موضوع ردیف 110401 جدول شماره (5) این قانون نزد خزانه داری کل کشور واریز نماید.

دکتر لاریجانی در توضیح ارجاع این بند الحاقی به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 گفت: از آن جایی که در جلسه گذشته این بند مورد موافقت نمایندگان قرار نگرفت و از آنجایی که ممکن است این بند باعث گران شدن برخی مواردی شود که جزء آذوقه مردم است باید بررسی بیشتری صورت گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 25 بهمن 96، کد مطلب: 370224: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
اینم اخر سر مثل قضیه روغن پالم و خمیر مرغ میشه یکم بهش گیر میدن بعد یهو الکی الکی میگن عیب نداره خوبه مردم باید عاقل باشن که این محصولاتو نخرن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین