پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱
شهردار رشت با بیان اینکه هسته مرکزی شهر نباید درگیر ترافیک باشد تصریح کرد: یکسری تعارفات در حیطه ترافیک باید برطرف شود و اگر به دنبال پویایی ، تولید درآمد و ثروت هستیم باید به این مهم به طور ویژه توجه شود.

شعارسال: مسعود نصرتی، شهردار رشت در مراسم افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرستان رشت گفت: هنوز در ابتدای کار هستیم و اگر قرار است رشت تبدیل به مقصد گردشگری شود باید مشکلات ترافیکی شهر را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه هسته مرکزی شهر نباید درگیر ترافیک باشد، اظهار داشت: یکسری تعارفات در حیطه ترافیک باید برطرف شود و اگر به دنبال پویایی، تولید درآمد و ثروت هستیم باید به این مهم به طور ویژه توجه شود.

شهردار رشت افزود: فاز دوم این مرکز امروز در راهور گیلان افتتاح می‌‌‌‌شود و در حال حاضر، ۳۹ دوربین ثبت تخلف خریداری و نصب شده و قصد داریم به زودی دوربین‌ها را ارتقا ببخشیم.

نصرتی با بیان اینکه جمعیت شهر رشت شناور است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده یقینا به جایگاه خوبی در مقوله ترافیک دست پیدا می‌کنیم و از طریق سرمایه‌گذاری که فراخوان آن هفته آینده اعلام می‌شود نسبت به ایجاد زیرساخت فیبر نوری در رشت ورود می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ترافیک در رشت باید حل شود، خاطرنشان کرد: حتی اگر نمی‌خواهیم گردشگرپذیر شویم باید مشکل ترافیک رشت را برطرف کنیم و این معضل موجب آزار روان و اعصاب شهروندان شده است.

شهردار رشت با تقدیر از رسانه‌ها در راستای پوشش اخبار حوزه مدیریت شهری ابراز داشت: امیدوارم با تصویب بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت بتوانیم شرایط را به سمت مطلوب پیش برده و شاهد توسعه روز افزون و همه‌جانبه شهر رشت باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 26بهمن1396 ، کدخبر: 594194: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین