پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهزنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع آب در استان گفت. اصل عدالت در بحث بحران آب مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

شعار سالعلی کاظمی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به امن بودن استان در حوزه های مختلف و کاهش جرائم افزود: مساله آب در استان یک معصل و مشکل است که با رعایت عدالت در این حوزه از نگرانی ها کاسته می شود.

وی گفت: استان چهارمحال وبختیاری در سطح کشور در حوزه بیکاری رتبه اول را دارد که این امر زمینه ساز بروز بزه های اجتماعی می شود.

رییس مجمع نمایندگان استان افزود: رفع مشکلات و معضلات استان نیازمند همکاری و همراهی مسئولان دستگاههای اجرایی، قضایی و همراهی و تعامل مردم است.

وی بر همراهی و تعامل بین قوا تاکید کرد و گفت: این امر زمینه ساز گسترش عدالت است.

کاطمی اظهار کرد: هم اکنون وجود برخی قوانین دست و پاگیر یکی از معضلات کشور است که برای رفع آن باید کوشید.

وی به رفع موانع کسب و کار در جامعه اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی و اشتعال از بروز بزه های اجتماعی جلوگیری می کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در دوره های مختلف همراهی و همدلی بین مردم این استان و همچنین بین مردم و مسئولان مشهود بوده است.

اقبال عباسی افزود: این همراهی و همدلی فضای امن را در استان فراهم کرده و این امر در اغتشاشات اخیر نیز مشهود بود.

به گفته وی استان چهارمحال وبختیاری در اتفاقات اخیر استان امن کشور بود.

عباسی با قدردانی از حصور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن افزود: این حضور و همراهی وظیفه مسئولان و متولیان را سنگین تر می کند.

عباسی با تاکید بر بحث پیشگیری در حوزه های مختلف گفت: مسئولان اجرایی باید رفاه و رضایت مردم را تامین و دستگاه قضا نیز با مردم داری و عدالت مداری و سعه صدر در زمینه حفط آبروی مردم تلاش کند.

به گزارش ایرنا در این آیین احمدرضا بهرامی سامانی به عنوان رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

احمدرصا بهرامی پیش از این دادستان عمومی و انقلاب استان بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 26بهمن 96، کدمطلب:82832912، www.irna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
ای کاش که در همه زمینه ها عدالت اجرایی می شد و همه معضل ها در استان ها حداقل به یک درجه از فلاکت می رسید نه اینکه در استان چهار محال رتبه اول رو در بیکاری داشته باشیم از صدقه سر مسئولین
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین