پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۱۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴
هواپیمای ایرباس مدل A۳۵۰-۱۰۰۰ که از پیشرفته‌ترین هواپیمای مسافربری جهان محسوب می شود به شرکت هواپیمایی قطر ایرویز تحویل داده شد.
نخستین هواپیمای ایرباس A۳۵۰-۱۰۰۰شعارسال: نخستین هواپیمای ایرباس مدل A۳۵۰-۱۰۰۰ به مقامات شرکت هواپیمایی قطر ایرویز تحویل داده شد.

قطر ایرویز، ۳۷ فروند از پیشرفته‌ترین هواپیمای مسافربری جهان را سفارش داده است.

کابین‌های این هواپیما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند استانداردهای دقیق قطر ایرویز را برای جلب رضایت مسافران برآورده سازد.

قرار است تعداد ۳۷ فروند هواپیمای ایرباس مدل A۳۵۰-۱۰۰۰ اواسط ماه آینده میلادی به شرکت هواپیمایی قطر ایرویز تحویل داده شود.

اکبر الباکر مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی قطر ایرویز اعلام کرد که تعداد هواپیماهای ساخت شرکت هواپیماسازی ایرباس مدل A۳۵۰-۱۰۰۰ که قرار بود در سال گذشته به این ایرلاین قطری تحویل و ارائه داده شود، در ماه جاری به ناوگان حمل و نقل هواپیمایی قطرایرویز اضافه خواهند شد.

مدل A۳۵۰-۱۰۰۰ دارای ظرفیت ۳۵۰ نفر برای مسیرهای بیش از ۸۰۰۰ ناتیکال مایل (۱۴۸۱۶ کیلومتر) طراحی شده است. طول این مدل از دماغه تا دم ۷۴٫۳ متر می‌باشد که بیشترین در همه هواپیماهای ایرباس می‌باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1396 ، کدخبر: 394880 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
هواپیمایی قطر در چند سال گذشته بسیار خوب عمل کرده است و شاید بتوان آن را جزو 3 ایرلاین برتر در جهان از لحاظ کیفیت ارائه خدمات نامید
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
این هواپیما ها در نوع خودشون یکی از بهترین ها در جهان میباشند ؛ خوش به حال اولین مسافران این هواپیما ها
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین