پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
مدیر تدارکات دارو و تجهیزات پزشکی معاونت بهداشت جمعیت هلال احمر، از تاسیس داروخانه های مرجع در تمامی استان های کشور خبر داد.

شعار سال: دکتر طاهره نظری در گردهمایی مدیران داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان‌ها که با حضور مسئولان ستادی و تمامی مدیران داروخانه‌های جمعیت هلال احمر در سطح کشور برگزار شد، با اشاره به بررسی عملکرد داروخانه‌ها، اظهار کرد: چشم انداز پنج ساله داروخانه‌ها از نگاه جمعیت تنظیم و دستور العمل‌های داروخانه‌ها شامل کارانه، خرید، بازنگری و نقاط اصلاحی اعلام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد داروخانه‌های جمعیت هلال احمر در سطح کشور به عنوان رفرنس مطرح هستند، گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در تمامی استان‌ها یک داروخانه رفرنس(مرجع) داشته باشیم.

نظری در ادامه تاکید کرد: افزایش تعامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رعایت استانداردهای اعلام شده گامی مهم برای رسیدن به این هدف خواهد بود.

وی با تاکید بر افزایش سطح تعامل با سازمان‌ تدارکات جمعیت در دریافت داروهای تک نسخه‌ای و دیگر سازمان‌های تابعه، عنوان کرد: انتقال تجارب مفید داروخانه‌های رفرنس جمعیت هلال احمر به سایرین و ایجاد تعامل بین صف و ستاد و همچنین تسهیل امور و مسائل موجود مهمترین دلیل برگزاری این نشست است.

مدیرتدارکات دارو و تجهیزات پزشکی در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی با تاکید بر افزایش سطح تعامل با سازمان‌ تدارکات جمعیت در دریافت داروهای تک نسخه‌ای و دیگر سازمان‌های تابعه، عنوان کرد: انتقال تجارب مفید داروخانه‌های رفرنس جمعیت هلال احمر به سایرین و ایجاد تعامل بین صف و ستاد و همچنین تسهیل امور مهمترین دلیل برگزاری این نشست است.

در جریان برگزاری گردهمایی مدیران داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان‌ها مطالبی به عنوان پیشنهاد مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که برخی از آنها شامل افزایش تعامل با سازمان‌های بیمه‌گر، سازمان غذا و دارو و معاونت‌های استانی، رفع مشکلات کارکنان ،مروری بر شرح وظایف مدیران داروخانه‌ها بر اساس دستورالعمل‌ها، تعامل در ایجاد جامعه تاب‌آور در حوادث، آموزش مداوم کارکنان با رویکرد انتقال دان، تسهیل و تسریع در ارایه خدمات دارویی و درمانی به بیماران، چگونگی رفتار با بیماران در راستای تکریم ارباب رجوع و...، است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فرتاک نیوز، تاریخ 7 اسفند 96، کد مطلب: 78440: www.fartaknews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
اگر واقعا این اتفاق بیفته چقدرر دسترسی مردم به داروهای کم یاب بیشتر میشه و بحران های زیادی برای مردم حل میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین