پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۵۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
سرپرست داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون ۲۰ نامه برای جمع‌آوری قاچاقچی‌های دارو که از مردم دارو را می‌خرند نوشته‌ایم و به دستگاه‌های ذیربط ارسال کرده‌ایم ولی ترتیب اثری داده نشده است.

شعارسال: خیرالله غلامی در جمع خبرنگاران درباره مشکلات داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهارداشت: در حال حاضر داروخانه 13 آبان حدود 20 درصد از داروهای تخصصی و فوق تخصصی کشور را توزیع می‌کند و از کل کشور برای دریافت دارو به این داروخانه می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه این داروخانه 400 نفر پرسنل دارد، گفت: مرکز اطلاعات دارویی از 8 صبح تا 8 شب پاسخگوی مردم است و می‌تواند از این مرکز اطلاعات لازم را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در سال 1359 تأسیس شده است، گفت: هر سال 120 دانشجو در دانشکده داروسازی و 50 دانشجو نیز در دانشکده بین‌المللی کسب علم می‌کنند.

سرپرست داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در حال حاضر ما با مشکلاتی از جمله قاچاقچی‌ها در حوزه دارو مواجه هستیم که دارو را از مردم می‌خرند و تاکنون 30 نامه به ارگان‌های مختلف از جمله وزارت اطلاعات، قوه قضاییه، نیروی انتظامی و ... نوشته‌ایم که این افراد را جمع‌آوری کنند ولی تاکنون ترتیب اثر موثری داده نشده است.

وی درباره افرادی که با حضور در ناصر خسرو داروی خود را تهیه می‌کنند، گفت: بعضی از این افراد به دنبال داروهای رسمی نیستند و می‌خواهند داروی مورد نیاز خود را به صورت غیر رسمی تهیه کنند.

غلامی درباره مطالبات داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: 55 درصد بدهی‌های ما مربوط به سازمان تأمین اجتماعی است که حدود 205 میلیارد تومان می‌شود.

سرپرست داروخانه‌های دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: سازمان تأمین اجتماعی از آخر بهمن سال 1395 دیگر پرداختی به ما نداشته است و همین موضوع مشکلات زیادی را برای ما و مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: سرجمع بدهی ما از بیمه‌ها 229 میلیارد تومان است که امیدواریم هرچه سریعتر پرداخت شود.

غلامی بیان داشت: در حال حاضر با 85 شرکت تأمین دارو کار می‌کنیم که 4 شرکت ما را در لیست سیاه قرار داده‌اند و در آستانه ورود به لیست سیاه 6 شرکت دیگر هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 5 خرداد 1397، کد خبر: 13970305000616، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
باید سراغ دستگاه هایی که به تامین اجتماعی بد قولی کردن رفت وگرنه همینطور که پیش بره بدهی ها روز به روز بیشتر میشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
قاچاقچی ها به نظرم باید احکام سنگینی را برای مجازات این ها در نظر بگیرند تا دیگر هوس این کار هارا نکنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
تامین اجتماعی واقعا توی بحرانه و با تمام تلاشی که مدیران این مجموعه میکنن به دلیل شرایط بد اقتصادی کشور اوضاع خوبی نداره اصلا
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین