پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳
نخستین هم‌اندیشی تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف به منظور ارائه طرح جامع ساماندهی محصولات حجاب و عفاف برگزار می‌شود.
شعارسال: سیدمهدی جوادی، یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف  از برگزاری این نشست خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۰۰ تولیدکننده، عضو این انجمن هستند و قرار است نخستین نشست هم اندیشی این افراد با یکدیگر، ۱۵ اسفندماه برگزار شود. در این جلسه طرح جامع ساماندهی محصولات حجاب و عفاف معرفی می‌شود؛ همچنین از پایگاه اطلاع رسانی انجمن رونمایی خواهد شد.

او در پاسخ به این که در طرح جامع ساماندهی محصولات حجاب و عفاف به چه مواردی اشاره شده گفت: همه مسئولان دولتی و فرهنگی، ادعا می‌کنند نسبت به این گونه محصولات بی‌توجه نیستند و از آن حمایت می‌کنند ما در این طرح مشخص کرده‌ایم هر کدام از دستگاه‌های حاکمیتی، اعم از وزارت فرهنگ و ارشاد، صدا و سیما، وزارت صنعت و معدن، بخش‌هایی از سپاه و دیگر نهادهای متولی چه کاری می‌توانند انجام دهند.

جوادی به اهداف انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف اشاره و بیان کرد: آنچه اهمیت دارد درنظر گرفتن تسهیلات برای تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف است. از کاهش تعرفه گمرک و مالیات گرفته تا فراهم آوردن تسهیلاتی برای تولیدی‌ها چون گرفتن  مجوزهای لازم و... به عبارتی انجمن تشکیل شد تا تسهیلاتی را در اختیار اعضا بگذارد و مشکلات صنفی اعضا را برطرف کند و زمینه‌های رشد و تعالی اعضا را فراهم آورد. زیرا ما در این حوزه به آموزش تخصصی در حوزه طراحی تا بهینه‌سازی چرخه تولید و همچنین برندینگ و تبلیغ محصولات در بازار نیاز داریم. برای مثال ما الان یک مانتو تولید کنیم نمی‌دانیم چگونه باید آن را تبلیغ کنیم که به هیچ کس و هیچ جا برنخورد.

نخستین هم‌اندیشی تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف، روز 25 اسفندماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در میدان قبا، فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 11اسفند 1396، کدخبر:  4240389 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
اگر میخواهیم حجاب را در جوانان افزایش دهیم باید به دنبال ایده های جدید و طرح های جدیدباشیم همانگونه که اسلام همیشه پویا و زنده و و همیشه تجدد گراست
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین