پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
مدیرکل دفتر بازرسی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: در سال ۹۶ معمولاً ۵ شکایت در هفته از سازمان غذا و دارو و بالعکس به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
شعارسال: شهریار اسلامی‌تبار مدیرکل دفتر بازرسی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو در خصوص برگزاری کارگاه یک روزه مرتبط با مسائل غذایی گفت: معمولاً یا شرکت‌های تجهیزات پزشکی، دارویی، آرایشی-بهداشتی و ... از ما شکایت می‌کنند یا اینکه ما از آنان. به طور میانگین روزانه یک شکایت یا به عبارت دیگر در سال 96 تعداد 5 شکایت در هفته به مراجع قضایی ارسال شد.

وی ادامه داد: در سال 96 حدود 250 پرونده حقوقی در حوزه ما تشکیل شد و این نشانگر این است که غذا و دارو حوزه مهمی است و باید به آن توجه شود.

اسلامی‌تبار گفت: در سال 96 نسبت به سال گذشته پرونده‌های تشکیل شده حدود 3 برابر شدند و این شاید به این دلیل است که آگاهی مردم بالا رفته است و مردم به حق و حقوق خود آگاه هستند.

وی افزود: رسانه‌ها نیز تاثیر بسیاری در افزایش آگاهی مردم دارند به طور مثال کالایی در حوزه آرایشی-بهداشتی-دارویی یا ... که آسیب‌رسان است از طرف مردم شاکی پیدا می‌کند و این مورد بسیار خوب است.

اسلامی‌تبار در پایان اظهارداشت: افراد از طریق سامانه‌ای به نام TTAC می‌توانند به اصالت کالاهای وارداتی پی ببرند و اگر از کالایی 3 بار شکایت شود سازمان غذا و دارو وارد عمل می‌شود و مسئول فنی شرکت را مورد بازخواست قرار می‌دهد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14اسفند 1396، کدخبر: 13961214000621،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
اگه بیان و بهداشت کارخونه های فراورده های گوشتی رو تحت ذره بین قرار بدن بهداشت بیشتری برای مردم تامین میشه
ا.ف75
ناشناس
United States
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
این نتیجه عدم نظارت بر واردات این رقم از کالا هاست ، بهتره نظارت های خودمون رو در این این سری اقلام از کالا ها بیشتر از گذشته کنیم
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
چرا باید با جولو تر رفتن زمان بجای پیشرفت تو ایران همیشه پسرفت باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین