پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۴۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
دکتر محمدحسین امید از لزوم فرهنگ سازی در سطوح مختلف جامعه و ارتقاء کیفیت در مراکز علمی کاربردی برای جذب بیشتر دانشجویان به سمت رشته های مهارتی در کشور خبر داد.
شعارسال: به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکترمحمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از دانشگاه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران بازدید و با رئیس این دانشگاه گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر محمدحسین امید گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی امسال یک میلیون نفر ظرفیت پذیرش داشته که در مقطع کاردانی و کارشناسی حرفه ای یک چهارم این ظرفیت فقط تکمیل شده و جذب دانشجویان بیشتر به سمت رشته های مهارتی در کشور نیازمند فرهنگ سازی در سطوح  مختلف جامعه و ارتقاء کیفیت در مراکز  علمی کاربردی این دانشگاه می باشد.

وی با بیان اینکه تعطیلی مراکز علمی کاربردی دولتی بنا به مصوبه شورای عالی اداری بوده اظهار داشت: مراکز دولتی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشته باشند تعطیل نمی شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در ادامه یکی از ماموریت های کنونی این دانشگاه را کیفی سازی مراکز علمی کاربردی بیان کرد و از همه مراکز خواست تا در این زمینه نهایت همکاری و تلاش خود را نمایند.

در ادامه این دیدار دکتر اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما هم با اشاره به ایجاد نظام امتیازبندی در این دانشگاه، این موضوع را در راستای کیفی سازی آموزش در این دانشگاه بیان کرد و گفت: فارغ التحصیلان این دانشگاه در صنعت مدیا در کشور بسیار موفق و جلودار هستند.

دکتر اسفندیاری اظهار کرد: آموزش های دانشگاه صدا و سیما مهارتی و هم راستای ماموریت های دانشگاه جامع علمی کاربردی است و این دو دانشگاه با همکاری یکدیگر می توانند در تربیت نیروی کارآمد بخش های مختلف سازمان صدا و سیما و کشور موثر باشند.

در پایان این نشست رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف این دانشگاه از جمله استودیوها، آزمایشگاه های فنی، آموزش های دانشگاه صدا و سیما را مهارتی و در محیط کار واقعی بیان کرد.

بازدید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از دانشگاه صدا و سیما

بازدید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از دانشگاه صدا و سیما

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دانشگاه جامع علمی کاریردی، تاریخ انتشار 14 اسفند 96، کدخبر: 38250 ، www.uast.ac.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین