پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
انتشارات سوره مهر تاکنون ۱۳۰۰ عنوان کتاب را در قالب نسخه الکترونیک برای مخاطبان و علاقه‌مندان به ادبیات و هنر انقلاب اسلامی و مقاومت عرضه کرده است.
شعارسال: انتشارات سوره مهر تاکنون یک هزار و 300 عنوان کتاب خود را در قالب نشر الکترونیک برای مخاطبان و علاقه‌مندان به هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عرضه کرده است.

تولید و عرضه کتاب‌های الکترونیک به منظور دسترسی آسان مخاطبان به این آثار با کمترین هزینه انجام می‌شود. از جمله آثاری که به تازگی در این قالب منتشر شده‌اند، می‌توان به «روزهای بی‌آینه» نوشته گلستان جعفریان، جلد دوم مجموعه «ستاره‌های هوایی» از احمد مهرنیا، «رسول مولتان» اثر زینب عرفانیان، «ملاقات در فکه» نوشته سعید علامیان، ترجمه انگلیسی خاطرات سعید ابوطالب با عنوان «Hey Sen»، «روایتی ساده از ماجرایی پیچیده» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی، «خاطرات سفیر» از نیلوفر شادمهر و ... اشاره کرد.

سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا در ابتدای سال آینده 50 عنوان دیگر به این مجموعه بیفزاید.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  تسنیم، تاریخ انتشار: 15اسفند 1396، کدخبر:  1673626،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین