پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۴۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
رئیس پژوهشکده مطالعات فناوری در باره طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه گفت : قرار است به دنبال توسعه زیرساخت‌های آموزشی برویم که در آن طرح توسعه زیرساخت های مهارتی، حرکتی از بخش خصوصی به سمت بازار مد نظر است

شعار سال: نشست خبری بررسی وضعیت اقتصادی- اشتغالی سربازان وظیفه عمومی برگزار شد.

در حین برگزاری نشست، دکتر طباطباییان رئیس پژوهشکده مطالعات فناوری گفت: بحث استخراج نیازهای حوزه ICT از دیگر نیازها متفاوت است چون روند فناوری در این حوزه گسترده است.

او افزود: پیشنهاد ما این است که از طریق تفاهم با نهادهای صنفی خود، ساز و کاری در نظر بگیریم که در یک چشم انداز، نیازهای سال های آینده سازمان ها استخراج شود که فایده اول آن استخراج نیازهای بخش خصوصی است و در مرحله بعدی تعامل و همکاری با بخش خصوصی در نظر گرفته شود تا سربازان با همکاری بیشتر وارد اشتغال شوند.

طباطبائیان ادامه داد: ظرفیت دیگری در این طرح وجود دارد که قرار است به دنبال توسعه زیرساخت‌های آموزشی برویم که در آن طرح توسعه زیرساخت های مهارتی، حرکتی از بخش خصوصی به سمت بازار است و بخش خصوصی نیازهای خود را اعلام می کند و ما نیروهای متخصص را تربیت می‌کنیم.

رئیس پژوهشکده مطالعات و فناوری تصریح کرد: از ۱۲ شرکتی که در مرحله اول اعلام آمادگی کردند هشت شرکت پای کار آمدند و استان های مختلف نیاز خود را اعلام کردند وزارت ارتباطات هزینه آموزش متخصص نیازهای استانی را متقبل می شود.

او خاطر نشان کرد: در این طرح با پارک علم و فناوری کردستان توافق کردیم هزینه اشتغالزایی نیازهای این استان را پرداخت کنیم و در تفاهم‌نامه‌ای که تنظیم شده است کمیته راهبری در نظر گرفتیم هم چنین همکاری دیگری با وزارت علوم مدنظر است که این تفاهم نامه فردا امضا خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایونا، تاریخ انتشار 15 اسفند 96، کد مطلب: 21040، www.ivena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
ای کاش روزی برسه که تمام سربازان در کنار مهارت های نظامی مهارت های ساختاری اشتغال های مختلف هم اموزش ببینن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین