پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
مدیرکل زندان‌های استان البرز با اشاره به وجود ۴۰۰ زندانی رأی باز در استان، گفت: ۱۲۰ زندانی در طرح جنگل‌کاری مشغول به کار هستند.

شعارسال: مدیرکل زندان‌های استان البرز با اشاره به وجود ۴۰۰ زندانی رأی باز در استان، گفت: ۱۲۰ زندانی در طرح جنگل‌کاری مشغول به کار هستند.

جابر باقری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم بازدید از طرح بزرگ جنگل‌کاری در جاده برغان، بابیان اینکه منابع طبیعی زمین‌هایی به‌منظور اشتغال زندانیان در اختیار سازمان زندان‌ها قرار می‌دهد، اظهار کرد: زندانیان رأی باز در این طرح مشغول به کار می‌شوند.

وی از وجود ۴۰۰ زندانی رأی باز در استان البرز خبر داد و افزود: از این میان ۱۲۰ نفر در طرح جنگل‌کاری مشغول به کار هستند.

باقری بابیان اینکه زندانیان شاغل در طرح جنگل‌کاری در زمینی به مساحت ۵۰۰ هکتاری مشغول به کارشده‌اند، گفت: این اراضی به‌صورت بلوک‌بندی شده و آماده در اختیار اداره کل زندان‌های البرز قرارگرفته است.

به گفته وی زندانیان شاغل در طرح جنگل‌کاری به‌صورت الکترونیکی کنترل می‌شوند.

مدیرکل زندان‌های استان البرز بابیان اینکه زندانی رأی باز به زندانیانی گفته می‌شود که ازلحاظ اجتماعی و رفتاری می‌توانند در مکان‌های باز قرار بگیرند، افزود: برای اشتغال زندانیان شورای تصمیم‌گیری برگزار می‌شود که پس از موافقت دستگاه قضا، این زندانیان مشغول به کار می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1396، کدخبر: 4245794، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین