پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۹۶۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۷
سفیر صربستان در ایران گفت: از زمانی که روادید سفر به صربستان برای ایرانیان لغو شد تا کنون حدود ۷ هزار نفر به صربستان سفر کرده اند.

شعارسال: دراگان تئودورویچ سفیر صربستان در ایران گفت: توریست‌هایی که به صربستان می‌روند مهمان مردم صربستان خواهند بود. اخلاق صرب‌ها به ایرانی‌ها شبیه است. توریست‌های ایرانی که به صربستان می‌روند از نظر تکریم و احترام مطمئن باشند، چون دو کشور با هم دوست هستند. من مطمئم که گردشگری در بخش‌های فرهنگی وزرشی و اقتصادی به دو کشور کمک می‌کند.

وی گفت: دیگر مشکلی برای ورود ایرانی‌ها به صربستان نیست چون از زمانی که ویزای صربستان برای مردم ایران لغو شد تعداد زیادی از مردم ایران به صربستان می‌آیند می‌دانیم که همیشه در شروع کارها کمی‌مشکلات وجود دارد ما داریم با افزایش روابط گردشگری تبادل امنیت می‌کنیم. در هفته آینده جلسه‌ای با کنسولی وزارت خارجه ایران و صربستان برگزار می‌شود تا مشکلات گردشگری حل شود. ما در آینده انتظار نداریم که مشکلی داشته باشیم مشکلات قبلی فقط در پاسپورت جعلی بوده است.

سفیر صربستان در ایران بیان کرد: برپایی پرواز مستقیم در سفر ایرانی‌ها به صربستان مهم است. در این زمینه گفتگو کرده‌ایم و اکنون اگر کسی از تهران یا از شیراز به بلگراد بیاید مشکلی ندارد.

وی افزود: از ماه سپتامبر ویزای صربستان را لغو کردیم و دولت ایران لغو ویزا را از اول نوامبر اجرایی کرد از زمانی که ویزا لغو شد تاکنون حدود ۷ هزار ایرانی به صربستان آمدند. مقصد آن‌ها تنها بلگراد نبود بلگراد پایتخت است و در صربستان شهرهای مختلف گردشگری وجود دارد که گردشگران به آنجا هم می‌روند.

دراگان تئودورویچ گفت: دکتر ظریف وزیر خارجه ایران در سفرش به بلگراد دیداری با تجار هم داشت من فکر می‌کنم سفر مقامات ایران به صربستان به شناخت دوستی بین دو کشور کمک کرده است و مردم ما نیز با ایرانی‌ها بیشتر آشنا شده‌اند به خصوص اینکه رئیس جمهور صربستان در این دیدارها گفت که ما در همکاری با ایران مرز نداریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1396 ، کدخبر: 4244925 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
ایرانی ها فقط دنبال یک کشور برای سفر خارجی هستند ؛ مهم نیست که چه کشوری باشد از ترکیه گرفته تا گرجستان و صربستان ؛ به نظر شما در داخل کشور چه کمبود هایی برای اینان در نظر گرفته ایم؟
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
من واقعا با نظر دوستمون موافقم! ما واقعا چیکار کردیم برای مردم خودمون؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
این سفر های خارجی مردم ما مقدار زیادی ارز را از داخل کشور خارج میکند ، کاش کمی هم به فکر واردات توریست بودیم
ا.ح75
ناشناس
United States
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
امیدواریم این گردشگری یکطرفه نباشه و از طرف کشور های خارجی هم به کشور ما گردشگر بیاد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین