پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با راه‎اندازی سامانه طلاق از بروز طلاقهای احساسی در استان کرمانشاه جلوگیری خواهد شد.

شعارسال: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با راهاندازی سامانه طلاق از بروز طلاقهای احساسی در استان کرمانشاه جلوگیری خواهد شد.

امید قادری ، با بیان اینکه این سامانه با همکاری دادگستری و بهزیستی اجرا میشود، اظهار داشت: با راهاندازی سامانه طلاق و انجام مشاوره در مراکز مشاوره از بروز طلاقهای احساسی جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تقاضای طلاق بهصورت مجازی در این سامانه ثبت میشود، گفت: پس از ثبت، این تقاضای طلاق به مشاوران بهزیستی ارجاع داده و زوجین برای ریافت مشاوره به مراکز مشاوره مراجعه میکنند.

قادری با بیان اینکه پس از انجام مشاوره و نهاییشده تصمیم مبنی بر جدایی و اینکه این تصمیم احساسی نیست، زوجین برای طلاق به مراکز قضائی ارجاع داده میشوند، عنوان کرد» هزینههای مشاوره برای افراد نیازمند رایگان خواهد بود.

وی از رهاندازی 44 مرکز مشاوره با همکاری دادگستری در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: این مراکز ابتدا در شهر کرمانشاه بهصورت آزمایشی شروع به کار خواهند کرد و سپس در دیگر شهرستانها نیز دائر میشود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه با اجرای سامانه طلاق افراد قبل از ورود به دادگاهها و ثبت رسمی دادخواست طلاق، وارد چرخه مددکاری و روانشناسی میشوند، اظهار کرد: افراد از این طریق در مسیر طرح دعوی قرار نمیگیرند و اگر نیاز بود از طریق این مراکز به مراجع قضایی ارجاع داده میشوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1396، کدخبر: 1680840، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین