پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
همزمان با شب میلاد امام محمدباقر(ع) و حلول ماه رجب، نقاره‏‌های حرم مطهر رضوی به صدا درآمد و طنین نوای شورانگیز آن، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مشهدالرضا(ع) را غرق شادی کرد.

شعار سال: همزمان با شب میلاد امام محمدباقر(ع) و حلول ماه رجب، نقاره‏‌های حرم مطهر رضوی به صدا درآمد و طنین نوای شورانگیز آن، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در مشهدالرضا(ع) را غرق شادی کرد.

در شب میلاد با سر سعادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت، خادمان بارگاه امام مهربانی‏‌ها بعد از اذان و اقامه نماز مغرب و عشاء در نقاره‌خانه، رو به سوی گنبد طلایی حرم، میلاد این امام همام و حلول ماه بندگی را بشارت دادند.

صحن و سرای حضرت ثامن الحجج(ع) با گل‏ ها آراسته شده و عطر گل‏ ها فضای حرم را پر کرده، زائران زیادی از اقصی نقاط کشور مهمان بارگاه منور رضوی شدند و خادمان حضرت رضا(ع) میزبانی شایسته از آنان به عمل آوردند.

به مناسبت این شب نورانی، ویژه برنامه ‏ای از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برای عموم زائرانی که در این شب فرخنده به حرم مطهر رضوی مشرف شدند، تدارک دیده شده بود.

در این شب فرخنده مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در وصف پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت به مدیحه سرایی پرداختند و حجت الاسلام علیرضا پناهیان به ایراد سخنرانی پرداخت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ابنا، تاریخ انتشار 28 اسفند 96، کد مطلب: 670463، www.abna24.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
ماه رجب پر از برکت و یکی از ماه هی بی نظیر برای دعا و عبادته
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
بودن در ان مکان مقدس در زمان نقاره خوانی جزو لحظات غرور امیز زندگیم بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین