پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷
نیرو‌های یمنی شرکت نفتی آرامکو در نجران عربستان را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.
شعارسال: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌برد از نوع «بدر ۱» را به تأسیسات شرکت نفت آرامکو در استان نجران عربستان شلیک کرد.

سخنگوی ارتش یمن در پی این حمله گفت: تأسیسات اقتصادی متجاوزان تا زمانی که محاصره و تجاوز آنان به یمن ادامه دارد در تیررس موشک‌های یمنی‌هاست. ائتلاف متجاوزان از ارتقای توانایی‌های نظامی بازدارنده یمنی‌ها و تلاش‌ها برای ارتقای هرچه بیشتر آن واقف است. ما امروز به لطف الهی قوی‌تر و استوارتر هستیم و سال آینده سال پیروزی است.

وی با بیان اینکه برد‌های متعددی از سامانه بالستیکی بدر و نیز سامانه‌های جدیدی وجود دارد که در مرحله آینده رونمایی خواهد شد، افزود: اگر نیرو‌های متجاوز حملاتشان را تشدید کنند تأسیسات اقتصادی‌شان، خواه ثابت باشد یا سیار، هدف قرار خواهد گرفت.

گفتنی است روز گذشته نیز پدافند هوایی ارتش یمن یک هواپیمای جنگنده اف-۱۵ عربستان سعودی را در استان صعده سرنگون کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 2 فروردین 1397 ، کدخبر: 6480307 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
احتمالا ایران باید پشت این تحولات باشد ؛ من هم شخصا از این کار ایران برای آزمایش سلاح های خودمون در یمن حمایت میکنم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین