پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد، اخیراً دیداری سعودی-سوری انجام شده و عربستانی‌ها در این دیدار به دمشق پیشنهاد داده‌اند اگر ایران و مقاومت را رها کند، ریاض حاضر است آن را به هر نحوی جبران کند.

شعارسال: «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله فاش کرد اخیرا دیداری سعودی-سوری در سطح عالیرتبه -در مکانی که نامش اعلام نشد- انجام گرفته است و سعودی‌ها در این دیدار به سوری‌ها پیشنهاد داده‌اند روابطشان با ایران و مقاومت را در مقابل توقف حمایت مالی از تروریست‌ها در سوریه و نیز کمک‌های میلیارددلاری برای بازسازی این کشور قطع کنند.

بر اساس گزارش «الاخبار»، نصرالله افزود که این پیشنهاد دوبار در زمان «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه سابق عربستان و نیز «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه کنونی این کشور ارائه شده است و این حاکی از آن است که اصل نبرد «هدف قرار دادن مقاومت» است.

وی ادامه داد: قدرت حزب‌الله امروز قویتر شده و این بدان معناست که بیشتر مورد هدف قرار خواهد گرفت؛ آمریکا امروز معتقد است که حزب‌الله، پروژه‌اش در کل منطقه را تهدید می‌کند، ما مجموعه پیروزی‌هایی داریم و این آمریکا و متحدان آن را تهدید می‌کند به همین دلیل سعودی و (کشور‌های حوزه) خلیج (فارس) با امکانات سرسام‌آور، ابزار‌های کثیف و نیز قدرت رسانه‌ای بالا اقدام به مداخله می‌کنند.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه تصریح کرد، آمریکایی‌ها در انتخابات پارلمانی لبنان برای هدف قرار دادن مقاومت مداخله می‌کنند.

یمن

وی در ادامه به موضوع یمن پرداخت و گفت: علیرغم سنگینی حمله سعودی-آمریکایی به یمن، یمنی‌ها دستاورد‌های پررنگی داشته‌اند.

نصرالله به مقایسه توانایی‌های یمنی‌ها در امروز نسبت به ۳ سال قبل یعنی زمانی که این کشور مورد اشغال غیرمستقیم عربستان بود، فراخواند و گفت: برخورد ۷ موشک یمنی به ریاض یک دستاور نظامی بسیار بزرگ است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  فردا ، تاریخ انتشار: 7فروردین 1397، کدخبر:  796228 ،www.fardanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
همه کشور ها باید برای از بین بردن ریشه تروریسم و در صدر آن ها عربستان سعودی به یکدیگر متحد شوند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین