پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۵
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان "دشمن سعی دارد با وارد‌کردن کالای قاچاق ضربه محکمی به اقتصاد کشورمان وارد کند"، گفت: "حمایت از کالای ایرانی" مکمل اشتغال, تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است.
شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه "مهم‌ترین جنگ در حال حاضر, جنگ اقتصادی در دنیاست و دشمن به این نتیجه رسیده در دیگر حوزه‌ها ما آن‌قدر قوی شدیم که بتوانیم با دشمن مقابله کنیم"، اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا توسط خود و عوامل داخلی, با واردکردن اجناس و کالای قاچاق, به اقتصاد کشور ضربه بزند و این امر به تولیدات داخلی و اشتغال جوانان ضربه خواهد زد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: آنچه مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار سال انتخاب کردند, مکمل اشتغال, تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است و حمایت از کالای ایرانی به‌نوعی حمایت از تولید ملی و اشتغال در کشور است.

وی تأکید کرد: با تحقق این شعار توسط مردم, مشکلات معیشتی و اقتصادی موجود در کشور نیز تا حدود زیادی حل خواهد شد و ابتکارات و خلاقیت جوانان رونق بیشتری می‌گیرد. بهترین راهکار برای حمایت از کالای ایرانی, مصرف و ترویج کالای ایرانی توسط مردم و مسئولان است و مردم در ایفا و تحقق این شعار نقش مهمتر و مؤثرتری دارند.

‌حسینی‌شاهرودی گفت: دشمن با ترویج کالاهای خارجی و مصرف آن بین ایرانیان, سعی دارد تا کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی را کم‌اعتماد و ذهنیت مردم را نسبت به تولیدات داخلی تخریب کند تا مردم اجناس خارجی را به تولیدات داخلی ترجیح دهند و رونق اقتصادی کشورهای خارجی افزایش یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: استفاده و ترویج کالاهای خارجی, وابستگی را به‌دنبال خواهد داشت و با توجه به استعدادهای خوب در کشور, همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب کشور به‌مرور تضعیف خواهد شد و از بین خواهد رفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1397 ، کدخبر: 1687302 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
مهم ترین مسیله در این باب اینه که این قضیه قاچاق کالا سازمان یافته شده و خودش نوعی نفوذ محسوب میشهِ
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین