پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: امیدواریم با حضور شبکه‌های صنفی و تعاونی‌ها حضور دلالان کم‌رنگ شود و منافعی اگر وجود دارد به جامعه تولیدکننده محصولات کشاورزی برگردد.

شعار سال: علی اکبری در خصوص عملکرد وزارت جهاد کشاورزی، اظهار داشت: یکی از اشکالات وزارت جهاد کشاورزی گستردگی آن است به این معنا که از سفره تا جیب مردم شامل فعالیت این وزارتخانه می‌شود که این مسئله مستلزم سازماندهی، هوشیاری و حضور برای گرفتن اطلاعات روزانه در انجام تکالیف است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط محیطی مانند خشکسالی‌ها نیز در عملکرد وزارت جهاد کشاورزی نیز تاثیر دارد ، گفت :در حال حاضر در استان فارس متاسفانه با روند کم آبی جدی مواجه شده‌ایم که معاش مردم را به خطر اداخته است و آبی وجود ندارد تا بتوان حق آبه مردم را با آن تامین کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موارد مطرح در حوزه وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد که به تنهایی قادر به رفع آن نیست، ادامه داد: منابع آب را باید از بخش‌های مختلف استحصال کرد و یا اینکه برروی روش‌های استفاده از آب و الگوهای مصرف تجدید نظر کنیم که این مسئله نیز به فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح الگوی مصرف آب نیازمند فرهنگ‌سازی توسط رسانه ملی و جراید است تا اعتماد مردم به نظریه‌های کارشناسی جلب شود و بر روی الگوهای کشت ، مصرف، نحوه بهره برداری و ممنوعیت کشت محصولات آب بر سختگیرانه تر برخورد شود، عنوان کرد: بخشی دیگر نیز به تامین نیاز شب عید مردم مربوط است که وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص مسئولیت دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مسئولان این اطمینان خاطر را در کمیسیون کشاورزی مجلس به نمایندگان دادند که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و ذخایر به گونه‌ای عمل شده است که مشکلی برای شب عید وجود ندارد، خاطرنشان کرد: همیشه در مواقع این چنینی دلالان بی تاثیر نیستند و امیدواریم با حضور شبکه‌های صنفی و تعاونی‌ها حضور آنها کم‌رنگ شود و منافعی اگر وجود دارد به جامعه تولیدکننده برگردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 372593 ، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
بسیاری از همین دلال ها بدون کوچکترین کاری محصولات این کشاورزان را با کم ترین قیمت ممکن از آن ها خریداری میکنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین