پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
آيت الله مکارم شیرازی عنوان داشت: در روایات و احادیث چیزی به عنوان طب اسلامی وجود ندارد، برخی با دست‌اندازی به خرافات در این حوزه به اسلام و طب سنتی آسیب می‌رسانند.

شعار سال: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید 16 فروردین در دیدار با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت به موضوع طرح تحول نظام سلامت نگاه ویژه دارد که جای تقدیر است.

وی عنوان داشت: باید حمایت های دولت از حوزه بهداشت و سلامت افزایش یافته تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

این مرجع تقلید با اشاره به شعار سال و لزوم حمایت از کالای داخلی گفت: حمایت از کالاهای پزشکی ساخت داخل در راستای شعار سال باید مد نظر باشد و باید بدانیم که همگان باید از این امر حمایت کنند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید تولیدات داخلی کیفی تر شوند و تولیدکنندگان دارو نیز در کشور با افزایش کیفیت داروهای داخلی، حمایت عمومی از این کالاها را جذب کنند.

وی همچنین به موضوع طب سنتی اشاره کرد و گفت: طب سنتی باید در چارچوب قوانین و ضوابط کشور باشد و در این صورت است که این نوع طب می ‌تواند مورد تایید قرار گیرد.

این مرجع تقلید عنوان داشت: در روایات و احادیث چیزی به عنوان طب اسلامی وجود ندارد، برخی با دست‌اندازی به خرافات در این حوزه به اسلام و طب سنتی آسیب می‌رسانند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار 16 فروردین 97، کد مطلب: 697916، www.shabestan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
عجیبه
ما بسیارا حادیث تایید شده از امام رضا داریم که راجع به درمان های امراض مختلف راهکار دادن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین