پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: در حال حاضر وزارت علوم و دفاع پروژه های مشترک زیادی دارند و هزار و 200 پروژه در زمینه های مختلف دفاعی در دانشگاه های کشور در حال انجام است.

شعارسال: دکتر محمد فرهادی روز یکشنبه در حاشیه اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی سازمان دانشی برتر در ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه عرصه های جدیدی برای همکاری های علمی و فناوری در کشور ایجاد شده هرچند این زمینه ها در گذشته نیز وجود داشته اند اما امروز شاهد توسعه این همکاری ها هستیم.

وی به برگزاری مراسم جایزه جهانی سازمان های دانشی برتر در ایران اشاره کرد و گفت: در این فرآیند بیش از 200 شرکت در ایران مورد ارزیابی قرار گرفته اند و در نهایت سه سازمان برتر انتخاب و معرفی شده اند.

وزیر علوم بر نقش نیروی انسانی در سازمان ها برای اعمال مدیریت دانشی تاکید کرد و گفت: با تقویت این نقش می توانیم در عرصه های بین المللی مطرح باشیم.

وی درخصوص تعیین تکلیف رشته های بدون مجوز دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: صبح روز یکشنبه جلسه ای به منظور بررسی این موضوع داشتیم و جلسات آن به طور مرتب برگزار می شود.

فرهادی ادامه داد: بررسی وضعیت رشته های غیرمجاز دانشگاه آزاد در شورای گسترش آموزش عالی در حال بررسی است که بعضی از آنها تایید می شود و برخی دیگر نیز باید رفع نقص شوند.

وی با بیان این که وزارت علوم با مجلس شورای اسلامی تعامل خوبی دارد، ابراز امیدواری کرد: این همکاری در آینده افزایش یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16اسفند1394، کدخبر: 81992004: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین