پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اختصاص ردیف مستقلی برای حمایت از پژوهش و فناوری در لایحه بودجه سال 95 خبر داد.

شعارسال: محمد فرهادی اظهار داشت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر دانشگاهی است که جهت گیری و ماموریت آن کاملا مشخص است و فعالیت علمی آن در حوزه دریاست و تمام توان علمی و فنی خود را به حوزه آموزش و پژوهش در حوزه دریا منحصر کرده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت علمی و تخصصی در حوزه دریا نیازمند تجهیزات و امکانات خاص است، بر لزوم تخصیص بودجه این دانشگاه فراتر از بودجه سرانه تاکید کرد.

فرهادی گفت: دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر می تواند باتوجه به ظرفیت ها و امکانات علمی و فناوری خود و موقعیت جغرافیایی که دارد، به یک دانشگاه برجسته در سطح منطقه خلیج فارس تبدیل شود.

وزیر علوم با اشاره به افزایش بودجه 15 درصدی دانشگاه ها در لایحه بودجه سال 95 گفت: ردیف مستقلی نیز برای حمایت از پژوهش و فناوری در این لایحه اختصاص یافته است که دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر می تواند از محل این بودجه آزمایشگاه مرکزی خود را تکمیل کند و به مراکز آموزش و پژوهشی و دستگاه های اجرایی منطقه خدمات آزمایشگاهی ارائه کند.

وزیر علوم و هیئت همراه در بدو ورود و همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حضور یافته و با نثارتاج گل و قرائت فاتحه مقام این شهیدان را گرامی داشتند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار خبر 22 اسفند 1394 ، کدمطلب: 81999663 (5226614) ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین